برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین خبر "انتخاباتی" شد؛ نسخه جدید را نصب کنید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
آخرین خبر "انتخاباتی" شد؛ نسخه جدید را نصب کنید
آخرين خبر/ نسخه جديد آخرين خبر با امکاناتي ويژه براي ايام انتخابات از راه رسيد، پيشنهاد مي کنيم پس از مطالعه اين متن با کليک بر روي لينک دانلود و نصب نسخه جديد به روز شويد.
تيم رسانه اي آخرين خبر از دي ماه سال گذشته با هدف پوشش هر چه بهتر اخبار مربوط به انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر، مراحل طراحي و اجراي بخش هاي مخصوص به اين رويداد مهم را کليد زد. پيچيدگي‌هاي فني فيچرهاي جديد و لزوم دقت در ارائه يک محصول بدون خطا، حجم زيادي از کار و انرژي طي بازه زماني سه ماهه پيش بيني شد که با برنامه ريزي دقيق و فعاليت شبانه روزي موفق به اجرا و عملياتي شدن آن بر اساس زمان بندي مقرر شديم و نهايتا در واپسين روزهاي اسفند ماه با تست هاي نرم افزاري بر روي نسخه جديد ارائه اين نسخه با موفقيت به پايان رسيد.
نسخه جديد از روز 24 اسفند ماه 95 بر روي استورهاي مختلف به روز رساني شد اما بنابر برخي ملاحظات، بخش هاي جديد در تعطيلات نوروزي رونمايي نشد.
اکنون به اطلاع شما عزيزان ميرسانيم در نسخه جديد سه بخش مهم در اپليکيشن اضافه شده است که در حال حاضر دو بخش آن رونمايي شده و در دسترس قرار دارد و بخش ديگر همزمان با مناظرات انتخاباتي رونمايي خواهد شد. بخش "انتخابات96" اکنون در اختيار شماست و با رويکردي جديد، مبني بر انتشار "سريع و دقيق اخبار انتخابات" طراحي شده است. تحريريه آخرين خبر در اين بخش تمامي اخبار انتخاباتي منتشر شده در فضاهاي مجازي و مکتوب اعم از سايت ها، شبکه هاي اجتماعي و روزنامه ها را به صورت لحظه اي بررسي و به صورت متمرکز در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد. ما با تجربه کانال تلگرامي آخرين خبر که بيش از يک ميليون عضو دارد و خبر رساني با سرعت بالايي در آن اتفاق مي افتد مدعي هستيم اين بخش پوشش بي نظيري از اخبار و رويدادهاي انتخاباتي را ارائه مي دهد و سرعت آن در بسياري موارد از کانال هاي تلگرام نيز بالاتر و از حيث جامعيت نيز به مراتب قوي تر است.
بخش ديگر رونمايي شده در اين نسخه "نظرسنجي" نام دارد که در اين بخش روزانه نظرسنجي هاي مختلفي در حوزه مسائل انتخاباتي و غير آن منتشر مي شود، اين بخش آيينه تمام نماي نظرات شما مخاطبان محترم است و تلاش ميشود حتما جذاب باشد.
با نصب نسخه جديد بخش ديگري با عنوان "مناظرات انتخاباتي" را مشاهده مي نماييد که البته اين بخش همزمان با مناظرات انتخاباتي رونمايي خواهد شد. بخش مذکور به گونه اي طراحي شده که به لحاظ فني، طراحي و استراتژي رسانه‌اي تحول بي نظيري را رقم زده است. شما عزيزان در اين بخش مي‌توانيد نظرات خود را در مورد عملکرد کانديداها در مناظرات به صورت همزمان با برگزاري آنها ارائه دهيد و همچنين نظرات کارشناسان را در مورد سخنان و نقطه نظرات کانديدها به صورت لحظه اي ببينيد تا بتوانيد قضاوت بهتري داشته باشيد. منتظر رونمايي اين بخش باشيد.
دانلود از کافه بازار از اينکه همراهاني به خوبي شما داريم به خود مي باليم.
در کوتاه ترين زمان به روزترين باشيد. پيامک: 2000995 ايميل: info@akharinkhabar.com