آخرین خبر/ مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از تولید کنندگان محتوا و پلتفرم ها و ناشران محترم محتوا، به منظور قدردانی از تلاش ها و زحمتهای آنها، با تشکیل هیئت داوری، اقدام به انتخاب برگزیدگان گروه مخزن محتوای مقابله با کرونا طی دو ماه گذشته کرده است. این برگزیدگان در دو بخش تولیدکنندگان محتوا و ناشران محتوا، و هر هفته دو برگزیده در هر دو بخش و جمعا 16 برگزیده طی دو ماه گذشته هستند که اسامی آنها در ذیل منتشر می شود.
مهمترین شاخص‌های انتخاب تولیدکنندگان برگزیده، خلاقیت در تولید محتوا، رعایت اصول طراحی محتوا، سناریو و محتوای پیام و اصول زیباشناسی بوده و مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب ناشر برگزیده، تعداد بازدید پیام، میزان تعامل با مخاطب مانند لایک، کامنت و بازانتشار و کیفیت و کمیت زمان انتشار محتوا بوده است.
جوایز محتواهای برگزیده هر یک 20 میلیون ریال و جوایز ناشران برگزیده هر یک 30 میلیون ریال می باشد. روند انتخاب برگزیده‌های مخزن در دو بخش: 1- تولیدکنندگان و 2- ناشران محتوا همچنان ادامه دارد و هر هفته، به دو برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد. بر این اساس برگزیدگان گروه مخزن محتوای مقابله با کرونا از تاریخ اول اسفند 98 لغایت 28 فروردین 99 به شرح زیر است: