برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پشت پرده شایعه خداحافظی فردوسی‌پور

منبع
روزنامه شهروند
بروزرسانی
 پشت پرده شایعه خداحافظی فردوسی‌پور
روزنامه شهروند/ متن پيش رو در شهروند منتشر شده و انتشار آن به معني تاييد تمام يا بخشي از آن نيست
سايت خبري ورزش ١١ که در حاشيه برگزاري مسابقات جام‌جهاني اسپانسر برنامه فصل داغ فوتبال شبکه ورزش هم بود،‌ روز گذشته خبر پايان فعاليت‌هاي عادل فردوسي‌پور در صداوسيما را منتشر کرد که جنجال بسيار بزرگي به وجود آورد.
اين سايت خبري در اقدامي عجيب و حيرت‌انگيز حتي نامه خداحافظي عادل را هم منتشر کرد که در آن آمده بود: «اين نامه دردناک‌ترين متني است که در تمام زندگي خود به قلم برده‌ام، چراکه در مورد معشوقه خود يعني فوتبال است. در همه اين سال‌ها سعي من بر اين بوده است که بتوانم لحظات زيباتري را در زندگي شما ايجاد کنم. تمامي اين سال‌ها در تمام برنامه‌ها تلاش کرده‌ام که نام عادل زينت‌بخش برنامه‌هايم باشد. اکنون احساس من بر اين است که نياز به مصالحه با ارزش‌ها و اصول‌هايم مرا در شرايط سختي قرار داده است و مرا مصمم به تصميمي همچون نوشيدن زهري در جام‌ بلورين کرده است. مي‌خواهم از همه شما مردم قدرشناس ايران و صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران که در اين مدت به بنده اجازه خدمت‌رساني عطا نمودند، تشکر کنم.»
در اين نامه همچنين به نقل از فردوسي‌پور از مردم به خاطر اتفاقاتي که براي کارلوس پويول رخ داد با تاکيد کردن روي واژه «فاجعه اسفبار» عذرخواهي کرده بود. از آنجايي‌که اين تهيه‌کننده و مجري شناخته‌شده و تاثيرگذارترين چهره صداوسيما ايران در يک ماه اخير اختلافاتي اساسي با مسئولان شبکه سه صداوسيما به خاطر لغو حضور کارلوس پويول در برنامه ٢٠١٨ به بهانه هزينه زياد دعوت از او، پخش بدون اجازه و هماهنگي آيتم‌هاي سياسي در برنامه ٢٠١٨ و يکي دو مورد ديگر پيدا کرد بود‌، بسياري اين نامه خداحافظي را جدي گرفتند. البته بعد از بازتاب گسترده و به وجود آمدن جنجالي بزرگ، ‌نزديکان فردوسي‌پور و چند سايت خبري که عوامل آن ارتباط کاري نزديکي با اين چهره داشتند، خداحافظي فردوسي‌پور را تکذيب و تاکيد کردند ادبيات به کار گرفته شده در اين نامه به هيچ عنوان با ادبيات نگارشي فردوسي‌پور همخواني ندارد و از پايه و اساس دروغ است.
روزنامه شهروند براي پيگيري علت انتشار اين نامه جعلي با امير دريکوندي سردبير سايت ورزش ١١ تماس گرفت، اما تلفن اين مسئول تحريريه سايت خاموش بود. با اين حال با توجه به اختلافات اخير هنوز خيلي‌ها نگران سرنوشت فردوسي پور و برنامه نود در تلويزيون هستند.
همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: آخرين خبر در سروش http://sapp.ir/akharinkhabar آخرين خبر در ايتا https://eitaa.com/joinchat/88211456C878f9966e5 آخرين خبر در بله https://bale.ai/invite/#/join/MTIwZmMyZT آخرين خبر در گپ https://gap.im/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره