برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
تحلیل ها

آیا ترامپ از اتهام همکاری با روسیه جان سالم به در می برد؟

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
آخرين خبر/ ترامپ از هر جنجال و هياهوي داخلي که بيرون مي آيد وارد جنجال ديگري مي شود. به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره هيات تحقيقي در کميسيون روابط خارجي مجلس نمايندگان آمريکا تشکيل خواهد شد که وظيفه اش تحقيق درباره ديدارهاي ترامپ با رييس جمهور روسيه و به خصوص ديدار اين دو هلسينکي در تابستان گذشته است.
رييس کميسيون روابط خارجي مجلس نمايندگان آمريکا ضمن اعلام اين موضوع گفت دو کميسيون اطلاعات و مسائل خارجي به دنبال احضار مترجم ترامپ در ديدارهاي وي با پوتين هستند.
وي در گفت و گو با "سي ان ان" گفت همه گزينه ها روي ميز است، ما بايد حقيقت را درباره گفت وگوي ترامپ با پوتين بدانيم.
ترامپ گزارش واشنگتن پست درباره از بين بردن متن گفت وگوها با پوتين در نشست هامبورگ در سال 2017 را رد کرد و گفت هيچ گاه براي روس ها کار نکرده است.
                            
اين گفته ها ترامپ را از فشارهاي داخلي فزاينده بر وي نجات نداده است. مدير سابق اداره مبارزه با جاسوسي در اف بي آي او را خطري براي امنيت ملي آمريکا توصيف کرده است. او در گفت وگو با شبکه MSNBC گفت متاسفانه بايد اعتراف کنم رييس جمهور ترامپ خطري براي امنيت ملي آمريکا است و نمايندگان کنگره از دو حزب و مردم بايد در قبال او دست به عمل شوند.
همه اين موارد در حالي است که تحقيقات رابرت مولر درباره دخالت روسيه در انتخابات 2016 آمريکا به مرحله پاياني اش رسيده هر چند که با موانعي روبرو است. رسانه ها اعلام کرده اند در هفته هاي اخير تيم وکلاي ترامپ با درخواست بازرس مولر براي بازجويي از ترامپ مخالفت کرده اند. ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد