برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توصیه "زیدآبادی" درباره استیضاح رییس جمهور

منبع
فرارو
بروزرسانی
توصیه "زیدآبادی" درباره استیضاح رییس جمهور

فرارو/متن پيش رو در فرارو منتشر شده و انتشار آن به معني تاييد تمام يا بخشي از آن نيست

احمد زيدآبادي در کانال تلگرامي خود نوشت:  برخي گمان کرده‌اند که من مخالف استيضاح حسن روحاني در مجلس هستم. از قضا من صد در صد موافق استيضاح او هستم! وقتي از او در اين شرايط کاري برنمي‌آيد و علاقه‌اي هم به استعفاء نشان نمي‌دهد، بهترين راه همين استيضاح اوست!

به هر حال، روحاني اگر راه خروج از مشکلات اقتصادي را باز کردن باب مذاکره با آمريکا مي‌داند، اين را هم حتماً مي‌داند که چنين اجازه‌اي به او داده نخواهد شد، اما اگر راه ديگري مي‌شناسد چرا آن را به اجرا نمي‌گذارد تا کشور در اين منجلاب اقتصادي غرق نشود؟ به واقع، حضور او در پاستور به معناي تعليق هرگونه تصميم‌گيري کلان در کشور است و ادامۀ اين تعليق، جز افزايش سطح و عمق گرفتار‌هاي عمومي حاصلي در پي ندارد.

رقباي او در جناح اصولگرا هم صرفاً لاف گزاف مي‌زنند. خب اگر آن‌ها دولت روحاني را مانع حل مشکلات مي‌دانند و خود برنامه‌اي براي نجات اقتصاد کشور دارند، معطل چه هستند؟ از يک طرف دولت را مانع حل مشکلات معرفي کردن و در همان حال با استعفاء و استيضاح او به شدت مخالفت کردن، واقعاً چه معنايي دارد جز اينکه آن‌ها هم هيچ برنامه‌اي براي عبور از اين وضعيت وخيم اقتصادي ندارند و ترجيح‌شان اين است که تمام کاسه-کوزه‌ها بر سر روحاني شکسته شود؟

اينکه آن‌ها علت مخالفت خود با استعفاء يا استيضاح روحاني را اين اعلام مي‌کنند که او بايد در پاستور بماند تا هم خودش و هم اصلا طلبان پاسخگوي عملکردشان باشند، کدام عقل سليم يا حتي عقل معيوب را اقناع مي‌کند؟ يعني کشور به "فنا" رود تا روحاني و اصلاح‌طلبان نهايتاً پاسخگوي عملکردشان شوند؟ خب، مگر قرار است روحاني در پايان رياست جمهوري‌اش چه پاسخ و حسابي پس دهد که هم اکنون نمي‌توان از او پس کشيد؟

يعني اين حساب پس دادن روحاني و اصلاح‌طلبان از سرنوشت کشور هم نزد اصولگرايان مهمتر است که اصرار بر بقاي او در پاستور دارند؟
 
 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar