۱۵ بازی تکنفره فوقالعاده که دست کم گرفته شدهاند
گيم اسکن/مشخص کردن عناويني که دست کم گرفته شدهاند، ميتواند کار دشواري باشد. زيرا بعضي از بازيها، نقدهاي بسيار مثبتي را بدون اينکه جدول فروش را به آتش بکشند، دريافت ميکنند در حالي که بسياري ديگر از ديدگاه منتقدان، نااميدکننده هستند. همچنين عناويني وجود دارند که به دليل بودجهي اندک بازاريابي، زير رادار ميمانند، اما به لطف تعريفهايي که از آنها ميشود، نجات پيدا ميکنند. بياييد در گيم اسکن با هم نگاهي به ۱۵تا از اين بازيها در فضاي تکنفره و اينکه چه چيزي آنها را خاص ميکند، بياندازيم.
استوديوي Housemarque که بيشتر به خاطر شوتر آرکيد خود، يعني Resogun مشهور است، يک دنباله احتمالا برتر را براي آن در Nex Machina منتشر کرد. دومي، بيشتر يک شوتر با ديد از بالا به پايين شبيه به Robotron و Smash TV است که يوجين جارويس (Eugene Jarvis) که هر دو بازي را طراحي کرده است هم به عنوان مشاور همراه خود داشت. حاصل، يک بازي درگيرانه با اکشن آرکيدي کامل همراه با انبوهي از اثرات ذرهاي، باسهاي عالي و مناطق بينظير است.
قبل از اينکه Dontnod به عنوان استوديوي سازنده بازي Life is Strange شناخته شود، چيزي کاملا متفاوت را ارائه کرد. يک عنوان ماجراجويي اکشن با شخصيسازيهاي ترکيبي با تمرکز بر روي دزديدن و جايگزين کردن خاطرات. بر خلاف فروش ۱ ميليون نسخهاي، Remember Me بهترين تجربه ممکن نبود و نقدهاي فراواني به خاطر شيوه داستانگويي آن، شخصيتپردازي و جستوجوي محيط بازي به آن وارد شد. با اين وجود، ظرافت و مکانيک کلي گيمپلي جالب بودند و به بالا بردن انتظارتان از حد اکشن معمول کمک ميکنند.
https://instagram.com/game_scan/
/