گیم اسکن/مشخص کردن عناوینی که دست کم گرفته شده‌اند، می‌تواند کار دشواری باشد. زیرا بعضی از بازی‌ها، نقدهای بسیار مثبتی را بدون این‌که جدول فروش را به آتش بکشند، دریافت می‌کنند در حالی که بسیاری دیگر از دیدگاه منتقدان، ناامیدکننده هستند. همچنین عناوینی وجود دارند که به دلیل بودجه‌ی اندک بازاریابی، زیر رادار می‌مانند، اما به لطف تعریف‌هایی که از آن‌ها می‌شود، نجات پیدا می‌کنند. بیایید در گیم اسکن با هم نگاهی به ۱۵تا از این بازی‌ها در فضای تک‌نفره و این‌که چه چیزی آن‌ها را خاص می‌کند، بیاندازیم.

www.gamescan.net

استودیوی Housemarque که بیشتر به خاطر شوتر آرکید خود، یعنی Resogun مشهور است، یک دنباله احتمالا برتر را برای آن در Nex Machina منتشر کرد. دومی، بیشتر یک شوتر با دید از بالا به پایین شبیه به Robotron و Smash TV است که یوجین جارویس (Eugene Jarvis) که هر دو بازی را طراحی کرده است هم به عنوان مشاور همراه خود داشت. حاصل، یک بازی درگیرانه با اکشن آرکیدی کامل همراه با انبوهی از اثرات ذره‌ای، باس‌های عالی و مناطق بی‌نظیر است.

قبل از این‌که Dontnod به عنوان استودیوی سازنده بازی Life is Strange شناخته شود، چیزی کاملا متفاوت را ارائه کرد. یک عنوان ماجراجویی اکشن با شخصی‌سازی‌های ترکیبی با تمرکز بر روی دزدیدن و جایگزین کردن خاطرات. بر خلاف فروش ۱ میلیون نسخه‌ای، Remember Me بهترین تجربه ممکن نبود و نقدهای فراوانی به خاطر شیوه داستان‌گویی آن، شخصیت‌پردازی و جست‌وجوی محیط بازی به آن وارد شد. با این وجود، ظرافت و مکانیک کلی گیم‌پلی جالب بودند و به بالا بردن انتظارتان از حد اکشن معمول کمک می‌کنند.

https://instagram.com/game_scan/

/

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم