برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«پرواز خیال»تجربه‌ای از جنس شعر

منبع
ايرنا
بروزرسانی
«پرواز خیال»تجربه‌ای از جنس شعر

ايرنا/ اين کتاب ۲۵۲ صفحه‌اي با شمارگان يک‌هزار نسخه از سوي انتشارات «ارشک» منتشر شده و در کتابفروشي‌ها موجود است.
قيمت هرجلد از اين کتاب براي علاقه‌مندان به مطالعه و شعر ۴۰ هزار تومان است.
محتواي اشعار اين کتاب در ۲ سرفصل مجزا ارايه شده که در فصل نخست ۱۲۷ قطعه شعر به اشتراک گذاشته شده که مضامين آن مذهبي، جبهه و جنگ و اجتماعي است.
خدايا دوستت دارم، شوق وصال، پيام شهيدان، ياس کبود، عجوزه قدار، تلاوت قرآن، آفتاب عمر، غم فراق، چو پروانه، در ميان نسترن‌ها، شيرخدا، نوري که درخشيد، ساختم و سوختم، غنچه و گل، حسرت ديرينه، چون تو آيي، دردانه تقوا، در آينه ديدم، غم ديرينه، گاهي دلم مي‌گيرد، مرغ سعادت، خون چکد از چنگ صيهون و اميد وصل شماري از عناوين اشعاري است که در فصل نخست اين کتاب آمده است و به‌دليل رواني قلم محتواي اين اشعار به‌صورت تاثيرگذار با خواننده ارتباط مي‌گيرد.

فصل دوم کتاب حاوي ۴۳ قطعه شعر است که محتواي آن عاميانه و مسايل روزمره زندگي است و صراحت لهجه و نوع بيان شيرين ارايه ان نقطه قوت محسوب مي‌شود.

واس ماست، بخت و بالين، گل بي‌خار، ازدواج، درس انشاء، خيال‌بافي به لهجه اراکي، واي خوار چيشي بگوم، کار ناپخته، غزل به لهجه اراکي، گذشت عهد رکود، دنياي پياز و بي‌خيالي پيشه کن عنوان برخي از اشعار اين فصل است.

«محسن جعفري‌فرد سال ۱۳۲۹ در شازند به دنيا آمد و از نوجواني شعر مي‌سرودو در کنار شاعري در حرفه نقاشي فرش فعاليت داشته است.

اين شاعر عضو انجمن ادبي نور اراک است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره