برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تازه‌های نشر/ تق! تق! تق!... کرونا هستم!

منبع
فارس
بروزرسانی
تازه‌های نشر/ تق! تق! تق!... کرونا هستم!

فارس/ کتاب دو زبانه «تق! تق! تق!... کرونا هستم» به قلم حسن ايماني برانقاري شامل مجموعه‌اي از ۴۵ رخداد واقعي و مستند از کرونا است که با تزريق عناصر داستاني به اتفاقات، اثري را در اختيار مخاطب قرار مي‌دهد.
حسن ايماني برانقاري نويسنده کتاب «تق! تق! تق!... کرونا هستم» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبيات خبرگزاري فارس درباره اين اثر اظهار داشت: تلاش داشتم با نوشتن اين کتاب با کادر پزشکي و مدافعان سلامت همياري کنم و يک خسته نباشيد به آن‌ها بگويم، داستانِ همدلي‌ها و حماسه آفريني‌ها در اين عصر کرونايي را ثبت کنم تا براي آيندگان بماند.

ايماني در بخش ديگري از سخنانش بيان کرد: کتاب «تق تق من کرونا هستم» به دو زبان فارسي و انگليسي وارد بازار شده است. 
ايماني به تاليف کتاب خود در زمينه کرونا اشاره کرد و گفت: «تق! تق! تق!... کرونا هستم» داستان‌هاي کوتاه واقع گرا مربوط شيوع ويروس کرونا در جهان است که خوشبختانه اين کتاب هم به زبان انگليسي ترجمه شده تا براي ارسال به خارج از کشور آماده شود. کتاب «تق! تق! تق!... کرونا هستم» جنبه داخلي و بين المللي دارد. من با تحقيق و دقيق شدن روي حوادث مرتبط با کرونا، مجموعه‌اي از ۴۵ رخداد واقعي و مستند را جمع آوري کنم و با تزريق عناصر داستاني به اين اتفاقات، داستان‌هاي کوتاه‌ واقع‌گرا را نوشتم.

وي تصريح کرد: اتفاقات مندرج در اين کتاب در ۲۹ کشور جهان رخ داده بود که عينا به موقعيت جغرافيايي آن ها هم اشاره شده است. به طور مثال يکي از داستان‌ها در خصوص پسر بچه ايراني است که در يک عمل خيرخواهانه در کنار پدر در حين کمک براي ضدعفوني معابر با تراکتور، متاسفانه پاي چپ خود را از دست مي‌دهد و همه را متاثر مي‌کند‌. اين کتاب به نوعي خطر شيوع کرونا را هشدار مي‌دهد.

«تق! تق! تق!... کرونا هستم» چند روزي است از سوي انتشارات نگار تابان روانه بازار کتاب شده است.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar