برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«استیو جابز غلط کرد با تو» به زودی در بازار کتاب

منبع
تسنيم
بروزرسانی
«استیو جابز غلط کرد با تو» به زودی در بازار کتاب

تسنيم/ کتاب «استيو جابز غلط کرد با تو» (خاطرات يک کپي‌رايتر دون‌پايه) نوشته آزاده رحيمي به زودي از سوي انتشارات اطراف منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد.

بيشتر مکتوباتي که تا به حال درباره‌ اکوسيستم استارت‌آپي ثبت شده، مربوط به تجربيات بنيان‌گذاران و افراد موفق‌ بوده است. در ميان انبوه کتاب‌ها و سخنراني‌ها و پادکست‌ها و گزارش‌هاي رويدادهاي پرسروصدا، جاي روايت‌هاي شخصي خالي است.

ثبت تجربيات موفق يا شکست‌خورده‌ آنهايي که در زمينه‌ها و موقعيت‌هاي مختلف اکوسيستم مشغول به کارند، مي‌تواند به‌تدريج در درک نسبتاً جامعي از اين نظم نوين کمک‌ کند. کتاب «استيو جابز غلط کرد با تو» روايت آزاده رحيمي از چند سال کار در فضاي استارت‌آپي ايران است.

در بخشي از مقدمه اين کتاب مي‌خوانيم:‌ «از شکل‌گيري اکوسيستم استارت‌آپي آمريکا تنها 50 سال گذشته است و عمر کپي‌هاي اجرا شده‌  آن در کشورهاي ديگر از اين هم کمتر است. تحليلگران و کارشناسان اکوسيستم استارت‌آپي ايران مي‌گويند استارتِ اين نظام نوين در دهه‌ي 70 شمسي زده شد است؛ ولي ما در نقش کاربران انواع وب‌سايت‌ها و اپليکيشن‌ها از اوايل دهه‌  90 شمسي شاهد حضور اولين استارت‌آپ‌هاي ايراني در دنياي کسب‌وکارها بوده‌ايم.

در مقايسه با عمر اداره‌جات سنتي (که در ابتداي کار براي خودشان نظامي مدرن و پيشرو بوده‌اند)، هنوز چيزي از شکل‌گيري اين مدل جديد کسب‌وکار نگذشته و اکوسيستم استارت‌آپي شبيه طفل نوپاي بيش‌فعالي است که به جاي تاتي کردن اصرار دارد بدود. مثل تمام پديده‌هاي نوظهور، واکنش‌ها به اين پديده‌  مهم و پرسروصداي عصر فناوري، هنوز هيجاني و شتاب‌زده‌اند.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره