برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

قیمت جدید پیکاپ اتوماتیک فوتون برای اردیبهشت ۱۴۰۳

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت جدید پیکاپ اتوماتیک فوتون برای اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین خودرو/ شرکت ایران خودرو دیزل قیمت جدید پیکاپ فوتون تونلند G7 اتوماتیک را به صورت رسمی ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام کرد.

به گزارش آخرین خودرو، نمایندگی های شرکت ایران خودرو دیزل افزایش قیمت ۲۲ تا ۲۵ درصدی را برای محصولات تولیدی این شرکت اعلام کرده اند. در این بین قیمت جدید پیکاپ فوتون تونلند G7 اتوماتیک هم ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است. فوتون تونلند G7 از قیمت یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است. البته این قیمت به صورت تقریبی بوده و احتمال دارد که به خاطر هزینه های شماره گذاری و عوارض، به صورت جزئی قیمت جدید پیکاپ اتوماتیک فوتون تغییر کند.

فوتون تونلند G7 یک پیکاپ اتوماتیک است که به پیشرانه دو لیتری توربو شارژ TGDI مجهز بوده و ۲۳۸ اسب بخار قدرت را تولید می کند. گشتاور ۳۶۰ نیوتن متری هم سبب شده تا در حال حاضر، تونلند اتوماتیک در جایگاه قوی ترین پیکاپ بازار ایران قرار بگیرد. این پیکاپ به جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی ZF مجهز است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

این پیکاپ ایران خودرو دیزل، به واسطه سطح امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه فول ترین و لوکس ترین محصول میان رقبا قرار می گیرد. تونلند اتوماتیک G7 به شش کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، گرمکن صندلی های جلو، دنده پشت فرمان، کروز کنترل، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، دسته دنده الکتریکی، تریم داخلی چرم، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع و… مجهز است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir