برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

قیمت جدید GAC GS3؛ کراس اوور تازه وارد چینی ۱۱۷ میلیون گران شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ با ارسال فراخوان های پرداخت جدید، قیمت جدید GAC GS3 با افزایش اعلام شده است و مشتریان می توانند جهت پرداخت اقدام نمایند.

بر اساس پیام های ارسالی مخاطبین عزیز آخرین خودرو، فراخوان های جدید پرداخت برای جی ای سی GS3 ارسال شده است. در فراخوان های ارسالی قیمت جدید GAC GS3 یک میلیارد و ۹۸۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده و این یعنی نسبت به قیمت قبل افزایش ۱۱۷ میلیون تومان را داشته ایم. البته این را در نظر داشته باشید که در سال جدید افزایش قیمت برای تمامی وارداتی ها رقم خورده است ولی این افزایش قیمت از جانب وارد کننده نیست. در واقع هزینه های جانبی واردات خودرو اعم از گمرک و اسقاط افزایش داشته است و همین باعث شده تمامی خودروهای وارداتی یکی پس از دیگری گران شوند.

مشخصات فنی و امکانات GS3
زیر کاپوت جی ای سی GS3 یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ TGDi قرار دارد که از سری موتورهای میتسوبیشی است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو می رسد. این قدرت بالا باعث می شود تا GS3 در ۷.۵ ثانیه شتاب گیری کند.

از جمله امکانات جی ای سی GS3 می توان به؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، هشدار برخورد از جلو، نور بالای اتوماتیک، ترمز اضطراری، رادار حرکت بین خطوط، هشدار خروج از خط، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه پایش فشار باد تایرها، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، رادار تابلو خوان، رادار کمکی راننده در ترافیک، پارک دوبل خودکار، دستگیره های مخفی شونده، سنسور نور، سنسور باران، سردکن صندلی های ردیف جلو، سقف پانوراما، تهویه اتوماتیک با قابلیت تصفیه هوای داخل کابین، نورپردازی داخل کابین، کروز کنترل تطبیقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال و… اشاره کرد.

ویدیوی معرفی جی ای سی GS3

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir