برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

افزایش قیمت شدید برای «تویوتا لوین» وارداتی

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
افزایش قیمت شدید برای «تویوتا لوین» وارداتی

آخرین خودرو/ فراخوان های ارسالی جدید شرکت برساوش حاکی از افزایش قیمت شدید تویوتا لوین در دو نسخه توربو و هیبرید است.

فراخوان های جدید توسط شرکت های واردکننده خودرو در حال ارسال است و حالا نوبت به افزایش قیمت تویوتا لوین در دو نسخه توربو و هیبرید رسیده است. در فراخوان های جدید شرکت برساوش برای تکمیل وجه مشتریان، قیمت جدید توسوتا لوین ۱.۲ لیتر توربو ۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان اعلام شده است و قیمت تویوتا لوین ۱.۸ لیتری به ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان افزایش یافته است. این افزایش قیمت هم مانند دیگر افزایش قیمت های سریالی برای خودروهای وارداتی از جانب شرکت واردکننده نیست و هزینه های اضافه شده وارداتی باعث این افزایش قیمت بوده است.

مشخصات فنی تویوتا لوین در دو نسخه
تویوتا لوین بنزینی به پیشرانه ۱.۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز است. این پیشرانه ۹NR (نمونه به روز رسانی شده ۸NR) بوده که در تویوتا کرولا ۱.۲ لیتری توربو هم دیده می شود. ۱۱۶ اسب بخار با گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر توان خروجی این پیشرانه است که از طریق جعبه دنده اتوماتیک مولتی درایو CVT توان به چرخ های جلوی لوین منتقل می شود.

لوین هیبرید هم مشخصات فنی برابر با کرولا هیبرید دارد. در این خودرو از پیشرانه ۸ZR به عنوان نمونه به روز رسانی شده ۲ZR دیده می شود. این پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی است که در کنار یک قوای محرکه الکتریکی قرار می گیرد. جعبه دنده لوین و کرولا هیبرید از نوع e-CVT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. در تویوتا لوین هیبرید به صورت ترکیبی ۱۲۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تجربه خواهیم کرد. البته که به صورت لحظه ای گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر با توان نزدیک ۱۴۰ اسب بخار در اختیار راننده قرار می گیرد. اما برایند حرکتی این خودرو شبیه به پریوس بوده و قدرتش همان ۱۲۱ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر است.

ویدیوی معرفی تویوتا لوین

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir