«آلفارومئو» به دنبال سهم بیشتر از بازار خودروی آمریکا
پدال/ آلفارومئو در ميانهي راه عرضهي يکي از حياتيترين خودروهاي خود به خصوص در آمريکا قرار دارد. جيوليا اولين خودروي مناسب و شايستهي اين برند پس از مدل اسپورت 4C است. در طول ساليان گذشته قولهاي بزرگي از آلفا گرفتهايم و حالا ميبينيم کمپاني تا حدي به آن قولها عمل ميکند چراکه جيوليا در نهايت وارد مدار توليد شده و شاسيبلند استلويو نيز بهصورت رسمي در نمايشگاه خودروي لسآنجلس سال گذشته رونمايي شد. رئيس کمپاني Reid Bigland ميخواهد آلفارومئو را از وضعيت کنوني به سمت قلمروي برندهاي لوکس سوق دهد هرچند که آلفا تنها سه مدل جيوليا، استلويو و 4C را براي اين کار در اختيار دارد. Bigland به Roadshow گفته که سدان ها و شاسي بلندهاي ميدسايز در کلاس لوکسها کمي بيشتر از 40 درصد بازار آمريکا را در اختيار دارند و اين يک فرصت مناسب براي آلفارومئو است تا وارد اين بازار عظيم شده و حضور خود را پررنگ کند. بازوي آمريکاي شمالي آلفارومئو پيش از اين مدل جيوليا کوادروفوليو عرضه کرده است. Bigland ميگويد تا حالا يکصد دستگاه از اين خودرو وارد بازار شده و آلفارومئو تا آخر ماه جاري تعداد هزار دستگاه ديگر را نيز به بازار عرضه خواهد کرد. ديدن اينکه آلفارومئو سرانجام به برخي از قولهاي خود عمل کرده مهيج و مسرتبخش است اما تنها مصرف کنندههاي آمريکايي هستند که خواهند گفت آيا آلفارومئو در جهت مناسبي حرکت ميکند يا خير. با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد