رشد فروش جهانی سنگینهای «فولکس»
دنياي اقتصاد/ گروه خودروسازي فولکسواگن طي سال 2016 تحت برندهاي «مان»، «اسکانيا» و «اتوبوس و کاميون فولکسواگن» حدود 184 هزار دستگاه کاميون و اتوبوس فروخته است. به گزارش اکونوميک تايمز، به اين ترتيب فروش جهاني کاميون و اتوبوس اين گروه خودروسازي نسبت به سال 2015 با رشد 3 درصدي رو به رو شده است. برند مان در سال 2016 موفق به فروش 83 هزار و 200 دستگاه کاميون و اتوبوس شده که نسبت به سال قبل از آن با رشد 5 درصدي رو به رو شده است. فروش واحد اسکانيا 6 درصد افزايش يافته و به 81 هزار و 350 دستگاه کاميون و اتوبوس رسيده است. با اين وجود فروش برند «اتوبوس و کاميون فولکسواگن» نسبت به سال 2015 حدود 17 درصد کاهش يافته و به 20 هزار و 370 دستگاه رسيده است. اين مساله نشاندهنده مشکلات اقتصادي در آمريکاي جنوبي به ويژه در برزيل است. با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد