ايسنا/ مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو از آغاز طرح خدمات نوروزي اين شرکت خبر داد.
رضا حسيني در مراسم آغاز طرح خدمات نوروزي ۱۳۹۶ گروه صنعتي ايران خودرو، اظهار کرد: اين خدمات از امروز آغاز شده و با تمرکز بر مسيرهاي پرتردد و منتهي به شهرهاي سياحتي و زيارتي تا ۱۵ فروردينماه ادامه خواهد داشت.
وي با بيان اينکه در اين طرح ۴۱۱ نمايندگي خدمات پس از فروش و حدود ۲۱۰۰ امدادرسان در سطح جادهها فعال هستند، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن ۱۱۵۰ امدادگر باليني و ۸۸۰ ناوگان امدادي نيز در سطح جادهها فعال خواهند بود.
مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو ادامه داد: در طرح امداد نوروزي سال گذشته به ۱۱۵ هزار نفر خدمات امدادي ارائه شد که از اين تعداد تنها ۲۲۳ شکايت در زمينهي خدمات ارائه شده ارسال شد.
حسيني افزود: در طرح خدمات نوروزي سال ۱۳۹۶ خدمات امداد باليني، تعميرگاهي و حمل خودرو براي خودروهاي مشمول گارانتي رايگان خواهد بود.
مديرعامل ايساکو با بيان اينکه در چهار محور اصلي شمال، شمال شرق، جنوب و جنوب غرب کشور که حدود ۸۰ درصد ترددها در اين محور قرار ميگيرد پايگاههاي امدادي مستقر شده است، تصريح کرد: در طرح خدمات نوروزي سال گذشته ميانگين زمان انتظار دريافت خدمات ۲۷ دقيقه بود که در طرح خدمات نوروزي ۱۳۹۶ با اضافه شدن موتورسوارهاي امدادي و بازيابي پراکندگي واحدهاي امدادي پيشبيني شده ميانگين زمان انتظار دريافت خدمات به ۲۵ دقيقه کاهش يابد.
وي ادامه داد: در اين زمينه ۱۸۰ نفر از پرسنل ستادي ايساکو وظيفه بازديد حضوري، بازرسي و نظارت و کيفيت خدمات نوروزي را برعهده خواهند داشت.
حسيني در رابطه با عرضه قطعات تقلبي در بازار، اظهار کرد: ما قدرت اجرايي جلوگيري از قاچاق قطعات و عرضه قطعات تقلبي را نداريم، اما تلاش کردهايم که با ايجاد سيستم استعلام اصالت قطعات به شهروندان در تشخيص قطعات اصلي از تقلبي کمک کنيم.
مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو تصريح کرد: اگر در دوره گارانتي تعميرات خودرو بيش از زمان استاندارد طول بکشد، به مشتري جريمه خواب خودرو پرداخت شده و تا زمان حل عيب خودروي جايگاه در اختيار وي قرار ميگيرد.
با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد