پدال/ بامو کمي با سدان پرچمدار جديد خود به مشکل برخورده است. ظاهراً مشکل يک لولهي روغن در بخش پيشرانهي مدل M760Li ميتواند باعث نشت آن به خارج از پيشرانه شود اما اين نشتي ميتواند به ترمزهاي جلو راه يافته و قدرت توقف خودرو را کاهش دهد.
بامو M760Li xDrivr مدل 2017 براي اولين بار از تيونينگ بخش M در سري 7 پرچمدار بهره ميبرد و در واقع رقيب درون خانواده ي آلپينا B7 محسوب ميشود.
اين خودرو از پيشرانهي 12 سيلندر 6.6 ليتري توئين توربو با قدرت 601 اسب بخار و گشتاور 800 نيوتون متري بهره برده و قدرت ذکر شده از طريق گيربکس 8 سرعته ي اتوماتيک به تمامي چرخها منتقل ميشود. M760Li با اين پيشرانه ميتواند ظرف مدت 3.6 ثانيه از سکون به سرعت 96 کيلومتر در ساعت برسد.
تمامي اين عضلات و اشرافيت با بهاي سنگيني به دست ميآيد (حدود 150 هزار دلار) که حدود 50 درصد بيشتر از مدل 750 سري 7 ميباشد. با توجه به محدودهاي که اين خودرو در آن قدم برميدارد و همچنين با در نظر گرفتن پرفورمنس آن، شايد ديدن اينکه موسسهي ايمني بزرگراههاي ملي گفته تنها 97 دستگاه از اين خودروها در آمريکا بايد فراخوان شوند موجب تعجب زيادي نشود.
ظاهراً اين مشکل به نصب نادرست لولهي روغن مربوط است که از سوي يک مصرفکننده کشف شده است. هيچ تصادف يا جراحتي در نتيجهي اين نقص گزارش نشده اما بامو در حال فراخوان خودروهاي ياد شده است تا تعميرات و يا جايگزينيهاي مربوطه و لازم را انجام دهد. فراخوان مربوطه از اول ماه ژوئن آغاز خواهد شد.
با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد
بازار