برنامههای آینده برندهای «مازراتی و آلفارومئو»
پدال/ رئيس آلفارومئو و مزراتي برخي جزئيات مربوط به آينده محصولات اين برندها را اعلام کرد. Reid Bigland که با اتوموتور اسپورت مصاحبه ميکرد گفت که مزراتي ميتواند کراس اوور ديگري را براي همراهي با لوانته ميتواند توليد نمايد. البته اين موضوع خيلي سورپرايز کننده نيست زيرا لوانته موفقيت بزرگي داشته و کمپاني ميتواند امسال تا 25 هزار دستگاه از آن را به فروش برساند. علاوه بر صحبت درباره کراس اوورها، Bigland تأييد کرد مدل گرن توريسمو در واقع سال گذشته بازنشسته شده اما چرخه زندگي آن ادامه يافته زيرا فروش آن نسبتاً پايدار بوده است. اين کمپاني قبلاً در حال کار بر روي نسل جديد گرن توريسمو بوده اما بين زمان متوقف شدن توليد نسل فعلي و عرضه نسل جديد گرن توريسمو بايد توقف کوتاهمدتي را متصور بود. برنامه 5 ساله مزراتي براي توليد مدل آلفيري از ديگر موضوعاتي بود که مورد اشاره قرار گرفت. ظاهراً تغييراتي در اين برنامه صورت گرفته است. Bigland از اشاره به ميزان توسعه اين خودرو خودداري کرد اما گفت که آلفيري يک خودروي اسپورت واقعي خواهد بود. Bigland چيز زيادي درباره آلفارومئو نگفت اما به اين نکته اشاره داشت که مدلهاي ميتو و جيولتا احتمالاً آينده روشني خواهند داشت. آنگونه که Bigland گفته اين خودروها در اروپا، مکزيک و ژاپن محبوب هستند. عليرغم اين موضوع، مدير ارشد اين برندها گفت که خودروهاي کامپکت آينده آلفارومئو بايد استايل بدنه هاچبک را فراموش کنند. با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد