الکتریکیسازی، نقشه «هیوندای» برای رسیدن به «پرفورمنس»!
پدال/ برند لوکس کرهاي يعني جنسيس شايد برخي پيشرانههاي بنزيني پرفورمنس را در سبد محصولات خود داشته باشد اما مدير اين کمپاني گفته که پيشرانه بنزيني پاسخ کامل به حد نهايي عملکرد نيست. Manfred Fitzgerald معاون ارشد جنسيس در زمان معرفي مدل کاملاً جديد G70 گفته که معتقد است الکتريکي سازي درک مرسوم از خودروي پرفورمنس را از بين خواهد برد. او گفت:اگر به ارزش عملکرد يک خودروي الکتريکي امروزي نگاه کنيد، پيشرانههاي احتراق داخلي زيادي وجود دارند که از نظر برابري پرفورمنس با نمونههاي الکتريکي به تقلا ميافتند. او ادامه داد:حالا فاکتورهاي زياد ديگري وجود دارند که يک خودروي پرفورمنس واقعي را ميسازند و بزرگترين دشمن شما در خودروي الکتريکي وزن است. بنابراين براي به دست آوردن نسبت قدرت به وزن مناسب مهندسان وظيفه خطيري در آينده خواهند داشت؛ اما من کاملاً مطمئن هستم که در آينده خودروهاي زيادي با پرفورمنس بالا را خواهيم ديد. Fitzgerald همچنين گفت که احساس ميکند نيازي به ايجاد بازوي پرفورمنس در جنسيس همانند مرسدس-ايامجي، بامو M يا آئودي اسپورت نيست. او تصريح کرد: هرکسي ميتواند يک پيشرانه الکتريکي ساخته و در يک خودرو نصب کند؛ بنابراين ارزشهاي پرفورمنس تقريباً يکي خواهند بود. فکر ميکنم بازي به زمين سطح تکنولوژي کشيده خواهد شد. او درباره بازيگران موجود و تثبيت شده بازار خودرو گفت: من در آن زمان بزرگ شدهام بنابراين ميدانم شما از کجا آمده و آنها از کجا آمدهاند. من تنها به جلو نگاه کرده و آينده را ميبينم و باور دارم که در آينده معناي قدرت فرق خواهد کرد. اين يک ديدگاه جالب براي برندي است که G70 جديد آن با پيشرانه 6 سيلندر 3.3 ليتري باي توربو قدرت 365 اسبي داشته و قادر است شتاب صفر تا 100 کيلومتر در ساعت را در 4.7 ثانيه پر کند. با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد