اقتصادآنلاين/ يک مقام مسئول شرکت خودروسازي فولکس واگن از تغيير نشان تجاري اين شرکت در سال آينده ميلادي خبر داد.
اين روزها خبرهاي بسياري از شرکت فولکس واگن به گوش مي رسد و در کنار تغيير مديرعامل گروه خودروسازي فولکس واگن، به نظر مي رساند طيف تغييرات اين شرکت آلماني ادامه دار خواهد بود، چرا که سخن از تغيير نشان تجاري يا همان لوگو فولکس واگن نيز از سوي مسئولان اين شرکت شنيده شده است.
کمتر از يک هفته قبل بود که «هربرت دايس» مدير پيشين ب امو بهعنوان مدير جديد گروه خودروسازي فولکس واگن و جانشين «ماتياس مولر» معرفي شد؛ تغييري که از سوي هيئت مديره فولکس واگن از آن به عنوان يکي از گامهاي برنامه تحول گسترده فولکسواگن ياد شد.
حال پس از تغييرات مديريتي فولکس واگن، «يوخن زنگپيل» مدير بخش بازاريابي فولکس واگن از اعمال تغييرات در نشان تجاري اين شرکت به منظور پويا تر شدن و افزايش ميزان جذابيت آن خبر داده است.
«يوخن زنگپيل» در اظهارات خود چنين گفته است که: برند ما برخلاف سالهاي گذشته خود وضعيت مساعدي ندارد و يکي از دلايل آن نيز مي توان رسوايي ديزل ها و اختصاص بخش زيادي از فعاليت هايمان در کشور آلمان باشد، در صورتي که ما براي تغيير وضعيت شرکت به افزايش فعاليت ها تبليغاتي در خارج از مرز هاي آلمان داريم. به همين منظور در تدارک ايجاد تغييرات در لوگو شرکت و جذاب تر کردن آن هستيم تا به واسطه آن نتيجه بهتري از فعاليت در رسانه هاي اجتماعي و تبليغات خود بگيريم.
شايان ذکر است که شرکت فولکس واگن آخرين بار در سال 2012 ميلادي بود که لوگوي خود را به روز رساني کرد و سه بعدي بودن لوگوي آن از همين سال آغاز شد
همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد:
آخرين خبر در تلگرام
https://t.me/akharinkhabar
آخرين خبر در ويسپي
http://wispi.me/channel/akharinkhabar
آخرين خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرين خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar
بازار