عصر ايران/ درون کابين اما يک صفحه 7 اينچي براي سامانه اطلاعات و سرگرمي به کار رفته که با کارپلي اپل و اتو اندرويد هماهنگي دارد.
هوندا ژاپن قرار است ويژگيهاي جديدي را به سدان و کوپه خود افزوده و نسخهاي فناورانه از اين خودرو را ارائه دهد.
هوندا سيوسک براي اولين بار بين سالهاي ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۹در ژاپن و با قابليت محرک چرخهاي جلو توليد شد و اينک شاهد تغييراتي در دهمين نسل آن هستيم.
اگر از نماي انتهايي به خودرو نگاه کنيد، برجستگيهاي کرومي به درخشندگي خودرو کمک ميکنند. از طرفي رينگهاي 18 اينچي حس اسپورتتري به خودرو بخشيدهاند.
در نقطه مقابل يعني نماي روبهرو ، جلوپنجره متفاوت خودرو نظرتان را جلب خواهد کرد.اين جلو پنجره در بالاي سپري جديد قرار گرفته و از اطراف به چراغهاي LED ميرسد.
در هميتن بخش اگر کاپوت را بالا بزنيد شاهد يک موتور 2 ليتري درون سوز VTEC با گيربکس 6 سرعته خواهيد بود. اطلاعات بيشتري در خصوص قدرت آن در دسترس نيست، اما پيشبيني ميشود، موتورهاي نسل جديد از مدلهاي 158 اسببخاري کنوني جذابتر باشند.
اما عمده تغييرات در تريم جديد "اسپورت" خلاصه ميشود. در نماي عقب اين نسخه اگزوز به رنگ کرومي و اسپويلر در قسمت انتهايي درب عقب زير سپر قرار گرفته است. اين مدل نيز روي رينگهاي 18 اينچي خلاصه ميشود.
درون کابين اما يک صفحه 7 اينچي براي سامانه اطلاعات و سرگرمي به کار رفته که با کارپلي اپل و اتو اندرويد هماهنگي دارد.
خودرو همچنين فناورانهتر شده و به سيستم ترمز هوشمند، هشدار شناسايي موانع و ممانعت از برخورد، نگهدارنده بين خطوط، سيستم هشدار خروج از جاده و کنترل کروز تطبيقي مجهز شده است.
احتمالا اين خودرو در پائيز امسال وارد بازارهاي جهاني به ويژه در آمريکا خواهد شد.
بازار