برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

«تیگو7» یک سال پس از ورود به بازار ایران

منبع
اقتصادآنلاين
بروزرسانی
«تیگو7» یک سال پس از ورود به بازار ایران
اقتصادآنلاين/ مرداد ماه سال 1396، لوکس ترين خودروي چيني بازار در هياهوي بسيار توسط نخستين خودروساز چيني که به بازار ايران ورود کرد با حضور سفير کشور چين و مديران ارشد شرکت چري و شريک تجاري اش مديران خودرو رونمايي شد. در ابتداي کار اکثر کارشناسان تيگو7 را جاده صاف کن خودروهاي چيني براي ورود به بازار لوکس ها و سطحي بالاتر ميدانستند و شايد آنرا ريسکي بزرگ بر مي شمردند. اما تيگو7 در عمل چيز ديگري را نشان داد و مستقيما به رقابت با شاسي بلندهاي مطرح بازار که کره ايي و ژاپني بودند پرداخت و آمار فروش و رضايتمندي مشتريان، موفقيت اين شاسي بلند چيني را اثبات نمود. تيگو7 با يک برنامه جامع بازاريابي و تبليغات هدفمند وارد بازار کشور شد و خيلي زود توانست جاي خود را در بازار کشور باز نمايد. به واسطه ارزيابي هاي صورت گرفته مشتريان اين خودرو در طول يکسال گذشته از خودروي خود رضايت کامل داشته اند. طراحي به روز و زيبا، موتور پرقدرت که سيستم توربو آن توسط شرکت معتبر هانيوال طراحي شده، گيربکس دو کلاچه که به وسيله شرکت گتراک ساخته شده و همچنين امکانات بالاي رفاهي چون دوربين 360 درجه و سقف پاناروما در کنار امکانات ايمني بالا از تيگو7 رقيبي سر سخت براي شاسي بلندهاي کره ايي ساخت و نشان داد برنامه هاي چري به بار نشستند و يک محصول کامل طراحي و توليد شده است. ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره