دنياي اقتصاد/ شرکت فولکسواگن که هنوز در حال جبران صدمات واردشده بهدليل رسوايي ديزلگيت از سال ۲۰۱۵ است، اکنون توليد خودروهاي برقي را بهترين راهحل براي گذر از اين بحران ميداند.
در اين ميان يکي از اهداف کليدي براي حفظ حاشيه سود از بازار عمده محصولات برند فولکسواگن، هزينههايي است که در بخشهاي فروش اين برند صرف ميشوند و اين در صورتي است که برندهاي رقيب همچون تويوتا هزينه بسيار کمتري در اين بخشدارند و بيشتر مخارج خود را صرف مراحل توليد و تحقيق و توسعه محصول ميکنند. بنابراين آرنو آنتليتز از اعضاي هياتمديره اين کمپاني گفت: «تا سال ۲۰۲۰ ما حدود ۳ ميليارد يورو سالانه در بخش فروش صرفهجويي خواهيم کرد و البته هدف ما براي ۲۰۲۳ بيش از ۳ ميليارد يورو است.» در صورت اجرايي شدن اين برنامه به فولکسواگن کمک ميشود تا به حاشيه سود مورد انتظارش که ۶ درصد تا سال ۲۰۲۲ تعيينشده، دست پيدا کند. همچنين فولکسواگن قصد دارد مخارج اداري و پيچيدگي تعداد مدلهاي خود را کاهش دهد.
بازار