بازگشت شکوه مند خودروی تولید محدود «تویوتا»
پرشين خودرو/ خودروي توليد محدود تويوتا مارک ايکس GRMN با سقف فيبرکربني، سيستم محور عقب محرک و يک پيشرانه قدرتمند بازگشته است. پس از غيبت حدودا 4 ساله، کمپاني خودروسازي تويوتا بار ديگر يک پروژه شگفت انگيز رونمايي کرد و آن هم يک خودروي اسپرت سدان محور عقب محرک با سقف فيبرکربني و براساس تويوتا مارک X خواهد بود که حالا خوشبختانه بجاي توليد محدود 100 دستگاه در نسخههاي قبلي، اين بار محدوده توليد 350 دستگاهي خواهد داشت تا بعد از غيبت حدودا 4 ساله بار ديگر متقاضيان خودروهاي سدان اسپرت تويوتا شانس خريد يکي از آنان را داشته باشند. همانطور که در تصاوير شاهد هستيد، اين خودرو در نسخه ويژه GRMN تغييرات زيادي دريافت کرده است تا در ظاهر خود تفاوت اصلي با نسخه هاي استاندارد مارک X داشته باشد. در اين خصوص مي توان به رينگ هاي آلومينيومي 19 اينچي BBS، لهجه هاي مشکي رنگ ظاهري، جلوپنجره مينيماليستي، سپر عقب کاملا جديد به همراه چهار خروجي اگزوز اسپرت و يک ديفيوزر کشيده در بين آن، يک باله آيروديناميکي کوچک بر روي درب صندوق عقب، چراغ هاي مشکي رنگ جلو و عقب، دستگيره هاي مشکي رنگ درب کابين، سيستم ترمز پيشرفته به همراه کاليپرهاي سفيد رنگ با لوگوي GR و همچنين يک سقف کاملا فيبرکربني اشاره داشت که خودروي سدان تويوتا را تبديل به يک خودروي سدان اسپرت هيجان انگيز کرده است. و اما در زير کاپوت اين خودرو يک موتور 3.5 ليتري شش سيلندر مورد استفاده قرار گرفته است، ولي اين پيشرانه به دليل مکش طبيعي هوا به داخل سيلندرهاي خود مي تواند خروجي قدرت 313 اسب بخاري و گشتاور 380 نيوتن متري داشته باشد که به طور انحصاري توسط يک گيربکس 6 سرعته دستي دريافت شده و به سمت چرخ هاي محرک عقب فرستاده مي شود. خريد يک اتومبيل توليد محدود بهاي زيادي هم خواهد داشت و براي داشتن يکي از350 نسخه توليد شده از تويوتا مارک ايکس GRMN لازم است که مشتريان هزينه 5.13 ميليون ين پرداخت کنند، يعني چيزي حدود 47 هزار و 336 دلار که براي مدلهاي پايه اين نسخه در نظر گرفته شده است.