عصر ایران/ سیستم دیفرانسیل جلو قیمت هر خودروی ساخته شده را حدود 660 یورو کاهش داده و مشتریان را نیز راضی خواهد کرد
ب‌ام‌و در صدد معرفی نسل جدیدی از خودروهای هاچ‌بک و جمع‌و جور سری 1 است. خودرویی که متفاوت از نسل‌های قبل و بدون پلت‌فرم دیفرانسیل عقب ارائه خواهد شد.

خودروی جدید باوارایی‌ها از نسخه جدید UKL در مدل FAAR بهره می‌برد و خروجی موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. براساس مطالعات انجام شده در حوزه خودرویی، مردم این روزها خودروهای بزرگ، جادار و کاربردی را به یک رانندگی هیجان‌انگیز ترجیح می‌دهند و قابلیت محرک چرخ‌های جلو فضای بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

سیستم دیفرانسیل جلو قیمت هر خودروی ساخته شده را حدود 660 یورو کاهش داده و مشتریان را نیز راضی خواهد کرد. از طرفی صرفه‌جویی اینچنینی در ب‌ام‌و توسعه خودروهای الکتریکی را سرعت می‌بخشد.

احتمالا شاهد یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر 137 اسب‌بخاری روی این ب ام‌و جدید هستیم. انواعی از این خودرو نیز از موتورهای 2 لیتری 4 سیلندر و توان 187 اسب‌بخار بهره خواهند برد.

ب‌ام‌و سری 1 در سال‌های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب نکرده اما همچنان از خودروهای مهم شرکت ب‌ام‌و محسوب می‌شود و در کنار سدان سری 3، سدان سری 5 و X1 پرفروش محسوب می‌شود.
برای دیدن این خودرو تا شروع نمایشگاه خودرویی فرانکفورت صبر کنید.



ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید

کل ايرانو مثل کف دستت بلد باش
بلد آگهی