عصر ایران/ فضا یه گونه‌ای طراحی شده که خودروها در روندی خودکار قادر به تشخیص معایب خود هستند.
گروهی کارشناسان صنعتی جهان برای نگرش خود از یک گاراژ و مکانیکی آینده را خلق کرده‌اند.
مطالعات اخیر در خصوص مکانیکی خودرو نشان می‌دهد که 60 درصد شرکت‌کنندگان این تحقیق، "مکانیکی" را از آن خود ندانسته و اعلام کرده‌اند، این شغل برای آنها نیست. مدل مطالعاتی CGI برای جذب تازه واردان دنیای صنعت ارائه شده است.

مطالعات موسسه بیمه‌ای "دایریک لاین" بریتانیا که با جامعه آماری بیش از دو هزار شرکت‌کننده نشان می‌دهد، در آینده 59 درصد از مردم به هیچ وجه این شغل را انتخاب نکرده و 26 درصد علاقه به حضور در عرصه حرفه‌ای نگه‌داری از خودروها دارند.

برای جذاب‌تر نشان دادن این شغل و برای جذب بیشتری از مخاطبان، دایریکت لاین به کمک برخی از کارشناسان صنعت به نمایش یک گاراژ احتمالی از آینده پرداخته است. موسسه تحقیقاتی Thatcham، نوآوران شهر هوشمند "DG Cities" و "جامعه مهندسی زنان" در خلق و نمایش این کاراژ مفهومی برای سال 2050 در کنار موسسه بیمه‌ای "دایریک لاین" نقش بزرگی را ایفا کرده‌اند.

در تصاویر ابداعی این شرکت‌ها شاهد هولوگرافیک تقویت شده، فناوری واقعیت افزوده، چاپگرهای سه بعدی، روباتیک پیشرفته، مانوردهنده های اتومبیل و تجهیزاتی برای ذخیره پول و زمان هستیم.

این گاراژ با فضای امروزی مکانیکی‌ها تفاوت زیادی دارد و انتظار می‌رود در آن از لیزرهای ویژه برای جوشکاری استفاده شود. فضا یه گونه‌ای طراحی شده که خودروها در روندی خودکار قادر به تشخیص معایب خود هستند.




ما را در کانال «آخرین خبر» دنبال کنید