دنياي اقتصاد/ براساس اعلام برخي از منابع آگاه در ولفسبورگ- مقر گروه خودروسازي فولکسواگن- اين گروه در مراحل ابتدايي تعيين برنامه افق ۲۰۳۰ است که هدف آن بازسازي عمده خود طي ۱۱ سال آينده خواهد بود و ميتواند شامل واگذاري بسياري از برندهاي ممتاز آن نيز باشد. به گفته اين منابع آگاه، جايگاه برندهاي آئودي و پورشه در آينده اين گروه خودروسازي ايمن است، اما ديگر برندهاي زيرمجموعه آن آيندهاي نامشخص دارند. از اينرو ممکن است برندهاي بنتلي، بوگاتي و لامبورگيني به فروش گذاشته شده يا حتي حذف شوند. گفته ميشود بنتلي بيشتر از ساير برندها در معرض خطر جدايي از فولکسواگن قرار دارد؛ چراکه اين برند و مدلهاي آن نتوانستهاند در زمينه طراحي ظاهري و فني پابهپاي رقباي خود حرکت کنند. براساس اين خبر، آينده لامبورگيني بيشترين ابهام را دارد. مقامات اکنون در حال ارزيابي پتانسيل اين برند براي فراهم ساختن بازگشت مناسب سرمايه هستند. اگر مقامات از آنچه که مييابند راضي نباشند، لامبورگيني و دوکاتي نيز ممکن است به فروش گذاشته شوند.
بازار