نماد آخرین خبر

جیپ گلادیاتور تیونینگ هنسی با ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت معرفی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
زوميت/ هنسي نسخه‌اي از جيپ گلادياتور را معرفي کرده که ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد. پيشرانه‌ي اين مدل با دوج هلکت مشابه است؛ اما قدرت بيشتري توليد مي‌کند. زماني‌که گروه فيات‌کرايسلر دوج هلکت را طراحي مي‌کردند، هيچ‌گاه فکر نمي‌کردند پيشرانه‌ي اين مدل روزي در بدنه‌‌ي جيپ گلادياتور قرار گيرد. شرکت سازنده نيز برنامه‌اي براي عرضه‌ي جيپ گلادياتور، پيکاپي آفرود با پيشرانه‌ي هلکت، نداشت و ندارد؛ اما اين مسئله تيونرها را از انجام اين کلا باز نداشته و هنسي به‌عنوان يکي از اولين تيونينگ‌کنندگان جيپ گلادياتور تصميم گرفته اين کار جالب را انجام دهد. جيپ گلادياتور براساس جيپ رانگلر ساخته شده و حالا هنسي قصد دارد قلب هلکت را درون کاپوت اين مدل جاي دهد. البته، کار هنسي بسيار گسترده‌تر از تعويض موتور است؛ چون قدرت ۷۰۷ اسب‌بخاري پيشرانه‌ي هلکت انتظارات اين تيونر را برآورده نمي‌کند. هنسي اين خودرو را ماکسيموس ۱۰۰۰ ناميده است. پيشرانه‌ي هلکت اين مدل از نوع V8 با حجم ۶.۲ ليتر است و قدرت آن به ۱۰۰۰ اسب‌بخار افزايش پيدا کرده است. هنسي بسته‌ي تيونينگ HPE1000 خود را روي اين پيشرانه سوار کرده است. تغييرات اعمال‌شده روي اين خودرو شامل ECU و سيم‌کشي جديد و تعويض رادياتور و ارتقاي سيستم سوخت‌رساني هستند. همچنين، سيستم اگزوز مخصوص اسپرت از جنس فولاد ضدزنگ براي ماکسيموس ۱۰۰۰ طراحي شده است. همان‌طورکه از تصاوير مشخص است، هنسي به‌سراغ سيستم تعليق نيز رفته و ارتفاعش را افزايش داده است. رينگ‌هاي استاندارد گلادياتور نيز با رينگ‌هاي ۲۰ اينچي جديد تعويض شده‌اند که روي آن‌ها لاستيک‌هاي آفرود بي‌. اف. گودريچ قرار دارد. هنسي براي محصول جديد خود سپرهاي جلو و عقب جديدي هم طراحي کرده و چراغ‌ها نيز با انواع LED جايگزين شده‌اند. درنهايت، تودوزي داخل خودرو به‌طورکامل از چرم تهيه شده است. هنسي از اين خودرو فقط ۲۴ دستگاه توليد خواهد کرد که هريک از آن‌ها ۲۰۰ هزار دلار قيمت دارند. به‌گفته‌ي هنسي، اين شرکت مي‌تواند ماهانه دو دستگاه از اين مدل را توليد کند. ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره