سوسیس های با کیفیت با برند فولکس واگن
چرخان/ شايد برايتان جالب باشد بدانيد که خودروسازان مطرح جهاني، غير از خودروها و سوپر اسپرتهايي که هر يک ويژگي منحصربهفرد خود رادارند، محصولات کاملاً غير مرتبط با اين وسايل نقليه را نيز توليد ميکنند. از عينکهاي آفتابي شرکت بريتانيايي مک لارن گرفته تا ظرفهاي عسل توليدي پورشه و مبلهايي که شرکت لوکس ساز بنتلي توليد ميکنند، همه و همه اين نوع از محصولات را تشکيل ميدهند. اما دراينبين بايد به يک نکتهاي اشاره کرد و آنهم اينکه چگونه ممکن است شرکتي به بزرگي فولکسواگن آلمان، توانسته باشد سوسيس و کالباس بيشتري نسبت به خودروهاي توليدياش به فروش برساند. بر اساس گزارشي که از سال 2017 اين شرکت موجود است، فولکسواگن در آن سال توانسته است (6.8 ميليون) سوسيس موسوم به Currywurst را به فروش برساند. آلمانيها که حسابي روي سوسيس کالباسهاي خود حساس بوده و آن را جدي ميگيرند، از مشتريان پروپاقرص اين نوع از محصولات هستند. محصولي که فولکسواگن، توليد آن را در سال 1973 ميلادي شروع کرده و فروش قابلتوجهي را نيز از آن در طول اين سالها کسب کرده است. اين سوسيسهاي فولکسواگن، درست با همان کيفيتي به توليد ميرسند که اين شرکت براي خودروهاي خود در نظر گرفته است. هر يک از فروشگاههاي ويژه فروش اين Currywurst ها، يک بسته 5 تايي از اين سوسيس را به مشتري ارائه ميدهد که از داخل کارخانه، بستهبنديشدهاند. ميتوان گفت اين براي اولين بار بوده است که يک محصول جانبي از يک شرکت که بانام ديگري شناخته ميشود، توانسته تا اين حد فروش رفته و حتي از خودروهاي توليدي نيز جلو بزند. محصولي که هم نام يک برند بزرگ جهاني مانند فولکسواگن روي آن نقش بسته است، هم در طي حدود 47 سالي که از عمرش در اين شرکت ميگذرد بهتر و بهتر شده و هم طرفداران زيادي در خود کشور آلمان براي آن وجود دارد.