logo
جذاب ترین ها
خودرو

تولید پشت آمپرهای 3 بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص!

منبع
پرشين خودرو
بروزرسانی
پرشين خودرو/ شرکت بوش مي گويد که ابزارهاي 3 بعدي اولويت بندي هشدارها را آسان تر مي کنند و نيازي هم به عينک هاي قرمز و آبي براي ديدن آنان نخواهد بود. کمپاني بوش به عنوان توسعه دهنده و مخترع بسياري از تکنولوژي هاي روز صنعت خودروسازي، بر روي فناوري جديد داشبوردهاي ديجيتالي کار مي کند و در تلاش است تا نمايشگرهاي 3 بعدي را براي ماشين هاي نسل بعد به واقعيت تبديل کند. ايده آن تنها براي صفحه کيلومترهاي ديجيتالي بوده و ريشه در افزايش ايمني خودروها دارد و رانندگان با داشتن اطلاعات اتومبيل خود به شيوه اي کاملا متفاوت، مي توانند اولويت هاي ماشين خود را درک کنند. در حال حاضر صفحه نمايشگرهاي آنالوگ و يا حتي ديجيتال اطلاعات مهمي را در کنار اطلاعات پايه در صفحه کيلومتر به رانندگان نشان مي دهند که تشخيص دادن اهميت آنان کار دشواري است، اما ايده بوش اولويت ها را در قالب فناوري 3 بعدي به رانندگان نشان خواهد داد. دکتر استيفن برنز، رئيس بخش چندرسانه اي کمپاني بوش مي گويد که عمق ميدان نمايش صفحه کيلومتر بدان معني است که رانندگان مي توانند اطلاعات تصويري مهم را سريع تر درک کنند، خواه از سوي سيستم هاي کمکي و يا هشدار از راه دور همچون سيستم هاي تشخيص مانع و برخورد باشد. در کنار هشدارهاي ايمني، از اين فناوري مي توان براي نشان دادن بهتر موانع جاده اي، مسيرياب‌ها و يا استفاده پيشرفته تر از دوربين هاي 360 درجه باشد. ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره