عصر خودرو/ سال گذشته مکلارن به وسيله تيم متخصص McLaren Special Operation) MSO)، پروژه صدور مجوز خودروهاي F۱ را با بازسازي مدل مسابقهاي F۱ GTR Longtail شروع کرد. اکنون اين کمپاني مدل ديگرF۱ را با شماره شاسي ۶۳ و جزئيات بسيار بالا بازسازي و ترميم کرده است.
مک لارن براي بازگرداندن F1 به شرايط اوليه خود به سراغ جزئيات بسيار ريز و موشکافانه اي رفته است. اين فرايند 18 ماهه با بازسازي و راه اندازي مجدد پيشرانه و بدنه و بعد از آن بازسازي کابين با پوشش نيمه چرم-آنيلين خاکستري و قرمز آغاز شده است. همچنين فرمان آن نيز به خواست صاحب ماشين به همان شکل خود باقي ماند.
با کامل شدن بازسازي قسمتهاي داخلي، MSO پنلها و قسمتهاي مختلف را پس از فرايند 900 ساعته رنگ زدن به يکديگر چسباند. با احتساب زمان لازم براي انجام آزمايشات جادهاي، 3000 ساعت براي بازسازي اين خودرو توسط MSO وقت گذاشته شد.
پس از انجام بازسازيهاي داخلي و خارجي توسط MSO، موتور 6.1 ليتري آن نيز تحت يک بازسازي کامل قرار گرفت. مک لارن موتور را مورد آزمايش قرار داد تا مطمئن شود که ميتواند با همان 618 اسب بخار به سرعت 390 کيلومتر بر ساعت برسد. علاوه بر اين شرکت براي بازسازي کمک فنرها، آنها را به شرکت Bilstein سپرد.
هرکدام از نمونههاي ديگر مک لارن F1 که مورد برنامه بازسازي اين شرکت قرار گرفتهاند، گواهي اعتبار دريافت کردند. اين گواهي نشان دهنده اصالت، سرويس مادام العمر و موارد ديگر است. همچنين به مالک خودرو يک کتاب تاريخچه خودرو به همراه يک مدل 3D از خودرو را هديه ميدهند.
بازار