شتابگیری صفر تا صد بی ام و M8 کامپتیشن در 2.8 ثانیه
خودرو بانک/ خودروسازان آلماني تمايل دارند که جزئيات خودروهاي اسپرت و سوپراسپرت خود را پنهان نگه دارند و يا کمتر از ميزان واقعي اعلام کنند. يک نمونه از اين مورد، بي ام و M5 کامپتيشن است که سال گذشته عرضه شد. اين خودرو مجهز به پيشرانه 4.4 ليتري V8 با قدرت اعلامي 617 اسب بخار است که آزمايشات و اندازهگيريهاي صورت گرفته در تست داينو، نشان داد موتور اين خودرو ده درصد بيش از ميزان اعلام شده، قدرت توليد ميکند. بي ام و M8 کامپتيشن به عنوان يک کوپه اسپرت، از پيشرانه مشترک با همين سوپرسدان استفاده ميکند و ميتوان انتظار داشت که جديدترين خودروي بي ام و با پسوند M، اعداد و ارقام خروجي مشابهي را در تست داينو به ثبت برساند. با وجود تبليغات صورت گرفته، به نظر نميرسد تفاوت چنداني ميان شتاب بي ام و M8 و بي ام و M5 وجود داشته باشد. تيم بي ام و بلاگ، از راننده حرفهاي مسابقات، مارتين تامکزيک خواست تا پشت فرمان اين خودرو قرار بگيرد. شتاب بدست آمده، همانطور که در اين ويديو ديده ميشود، برابر 2.88 ثانيه است. با توجه به آنکه دستگاه VBOX در خودرو نصب نشده بود، پيشبيني ميشود شتاب خودرو در حدود 3 ثانيه، يعني اندکي بهتر از محدوده شتاب سوپرسدانها باشد. بايد توجه داشت که بي ام و M8 کامپتيشن خودرويي لوکس است و در حدود دو تن وزن دارد. بسياري از منتقدان و علاقمندان شتاب به بي ام و توصيه کردهاند تا با ارايه يک نسخه کم آپشن و سبک وزن از اين خودرو، موجب شود بي ام و M8 شتاب بهتري را ثبت کند. کار سخت بي ام و در اين فرآيند، متقاعد کردن مشتريان اين خودرو نه چندان ارزان براي اعمال چنين تغييراتي است.