برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دی اس 9، پرچمدار سدان های لوکس فرانسوی رسماً معرفی شد

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی
خودرو بانک/ روز گذشته، شرکت خودروسازي "دي اس" جديدترين محصول خود را به عنوان لوکس ترين خودروي سدان فرانسوي رونمايي کرد. "دي اس 9" جديدترين و شايد لوکس ترين خودروي سدان ساخته شده در کشور فرانسه خواهد بود که اولين نمايش عمومي خود را در نمايشگاه بين المللي ژنو 2020 تجربه خواهد کرد. در ماه هاي گذشته، تصاويري جاسوسي منتشر شد که نشان مي داد شرکت خودروسازي "دي اس" در حال کار بر روي خودروي سدان سايز بزرگ و کاملا لوکس است و چند هفته بعد از آن، تصاويري در کشور چين منتشر شد که نسخه چيني اين اتومبيل را بدون هيچگونه پوششي نشان مي داد و آنجا بود که مشخص شد جديدترين ساخته "دي اس" با کد 9 به بازار عرضه خواهد شد. ولي حالا با نزديک شدن به تاريخ برگزاري نمايشگاه بين المللي ژنو 2020 و تاييد حضور در اين نمايشگاه، شرکت خودروسازي "دي اس" جديدترين محصول خود را رسما معرفي کرده است. براي طراحي و ساخت خودروي "دي اس 9"، از پلتفرم مشترک با خودروي "پژو 508 L" استفاده شده است، اگرچه طراحان DS تمام تلاش خود را انجام داده اند تا حداقل در پوسته بيروني اتومبيل، شباهتي ميان اين دو خودرو وجود نداشته باشد. باتوجه به تصاوير، مي توانيم ظاهري جذاب و کاريزماتيک را شاهد باشيم که يک خودروي سدان لوکس و پيشرفته را به تصوير مي کشد. در چهره آرايي، اصالت محصولات DS حفظ شده است و در نگاه اول قابل تشخيص خواهد بود، اما ريزه کاري هاي خودرو يک طراحي پيچيده را به تصوير کشيده است که مي تواند با تمامي سليقه ها ارتباط خوبي برقرار کند و چنين شرايطي براي عقب هم صادق است. در رابطه با تجهيزات وامکانات، خودروي "دي اس 9" انبوهي از تکنولوژي هاي جديد را به کاربرانش هديه مي دهد و در اين خصوص مي توانيم به صندلي هاي مجهز به گرمکن، سردکن، ماساژور و يا حتي درگاه USB داخلي، سيستم اسکن مقابل خودرو براي آماده سازي سيستم تعليق، سيستم رانندگي نيمه خودکار سطح 2 با امکان استفاده تا حداکثر سرعت 180 کيلومتر برساعت، سيستم اتوپارک، سيستم ديد در شب، نظارت بر راننده، هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار اضطراري، تشخيص علائم ترافيکي و بسياري از تجهيزات ديگر صنعت خودروسازي اشاره داشت که اين خودروي سدان لوکس فرانسوي را ارزشمند کرده است. در بخش فني، دي اس 9 تنها گزينه هاي دوست دار محيط زيست به شما ارائه خواهد داد و اولين انتخاب مشتريان، سيستم محرک پلاگين هيبريدي E-TENSE با مجموع قدرت 225 اسب بخاري خواهد بود که متشکل از يک موتور بنزيني توربوشارژر PureTech در کنار يک موتور الکتريکي خواهد بود که از باتري 11.9 کيلووات ساعتي تغذيه مي کند. گفتني است که براي ارسال نيروي موتور به چرخ ها، از گيربکس 8 سرعته اتوماتيک استفاده شده است و نکته ديگر در خصوص اين سيستم، محدوده حرکت آن در حالت الکتريکي خواهد بود که با شارژ کامل باتري ها مي توان بين 40 تا 50 کيلومتر رانندگي کرد. علاوه بر سيستم محرک پلاگين هيبريدي، دو سيستم محرک تمام الکتريکي هم براي خودروي "دي اس 9" پيش بيني شده است که اندکي پس از راه اندازي در دسترس مشتريان قرار مي گيرد. انتخاب اول مشتريان، خروجي قدرت 250 اسب بخاري دارد که نيروي آن تنها به يک محور ارسال مي شود، اما انتخاب دوم مشتريان تمام چرخ محرک با خروجي 360 اسب بخاري خواهد بود، هرچند از همان ابتداي عرضه، موتور الکتريکي 250 اسب بخاري در کشور چين قابل سفارش خواهد بود.
ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره