برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آماده باش وزارت صنعت به قطعه سازان برای شروع تولید از 23 فروردین

منبع
فارس
بروزرسانی
آماده باش وزارت صنعت به قطعه سازان برای شروع تولید از 23 فروردین
فارس/ دفتر خودرو و نيرومحرکه وزارت صنعت در نامه اي به قطعه سازان از آنها خواست تا براي آماده سازي خطوط توليد خود جهت شروع فعاليت از 23 فروردين ماه اقدام کنند. دفتر صنايع خودرو و نيرومحرکه وزارت صنعت در نامه اي به انجمن سازندگان قطعات و مجموعه هاي خودرو و انجمن صنايع همگن نيرومحرکه و قطعه سازان خودرو، از آنها خواست تا بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا براي شروع به کار پرسنل خود اقدام کنند.

در اين نامه، معاون دفتر خودرو و نيرومحرکه وزارت صنعت در پاسخ به درخواست قطعه سازان براي شروع توليد از ابتداي ارديبهشت ماه اعلام کرده است: زمان بندي فعاليت هاي توليدي و خدماتي در کشور از اختيارات ستاد ملي مبارزه با کرونا است که ستاد مذکور در حال حاضر تاريخ 22 فروردين ماه را با ملاحظه تعطيلات آخر هفته با رعايت تمام پروتکلهاي مصوب ستاد براي اين منظور تعيين نموده است. لذا هرگونه تغيير در تاريخ فوق منوط به تاييد و اعلام رسمي ستاد مذکور است.

دفتر نيرومحرکه وزارت صنعت از قطعه سازان خواسته تا برنامه هاي خود را مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و با رعايت پروتکل هاي آن تدوين و اقدامات لازم براي آماده سازي خطوط توليد را عملي کنند.

در اين نامه از قطعه سازان خواسته شده تا در راستاي شعار جهش توليد، طوري برنامه ريزي کنند که اين هدف محقق شود. 

به اين ترتيب با شروع توليد شرکت هاي قطعه ساز، فعاليت شرکت هاي خودروساز نيز آغاز خواهد شد. مخاطبان خبرگزاري با ثبت سوژه اي تحت عنوان «تعطيلي خودروسازان در ايام بحران کرونا/ خطر ابتلاي 80هزار پرسنل» خواستار پيگيري اين موضوع شده بودند.

#باهم_شکستش_مي‌دهيم ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد