میزان/ خودرو رنو استپ وی در سال ۱۳۹۴ توسط شرکت پارس خودرو در دو مدل گیربکس دستی و اتومات تولید و به بازار ایران وارد شد.

شرکت رنو در سال ۲۰۱۶ از ظاهر جدید این خودرو رونمایی کرد، اما پارس خودرو با همان فیس اولیه در بازار ایران خودرو ماند و در دسته خودرو‌های هاچ بک قرار گرفته است.

در اروپا برای نسل دوم ساندرو استپ وی تنها دو پیشرانه وجود دارد:یکی ۰.۹ لیتری ۳ سیلندر توربوبنزینی که TCe نام دارد و دیگری ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر دیزلی dCi است با این وجود قدرت این دو ۹۰ اسب بخار است، اما گشتاور پیشرانه بنزینی به ۱۴۰ نیوتن متر و گشتاور انجین دیزلی به ۲۲۰ نیوتن متر می‌رسد.
ساندرو استپ وی، باتغییرات محسوسی از یک هاچ بک سوپرمینی به یک کراس اوور کوچک سایز مبدل شده است و نسبت به مدل هاچ بک خود از ابعاد بزرگتری برخودار است.

تغییرات مربوط به جلو خودرو نسبت به مدل هاچ بک اسپرت‌تر است و با استفاده از گلگیر و عقب خودرو شرایط یه خودرو کراس آور را ایجاد می‌کند.
فضای داخلی این خودرو نیز تغییرات داشته است، اما کیفیت مواد اولیه به کار رفته در این خودرو تغیر چندانی با ال نود ندارد.
ترمز‌های استپ وی در جلو مجهز به صفحه دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای می‌باشد که به دو سیستم (ای. بی. اس و ای. بی. دی) نیز مجهز است.
خودرو رنو استپ وی طراحی ساده تری نسبت به سایر رقبای خود دارد، اما موتور با کیفیت و مصرف سوخت مناسب این خودرو را در شرایط مناسبی قرار داده است.