چرخان/ وقتی نام تیگو 2 به گوش روس‌ها می‌رسد، اولین چیزی که به ذهن‌شان خطور می‌کند شکستن پدال گاز آن است. اما در ایران این قضیه متفاوت است، MVM X22 برای بسیاری خودرو آیده آل و جذاب است، برای برخی دیگر از رانندگان، فاجعه بار است.
، چری پس از مدتها به بازخوردها اهمیت داده و انتفادات کمبود قدرت را می‌پذیرد؛ استفاده از موتور 1.6 لیتری جدید از مهمترین ویرایش برای نسل جدید ایکس 22 است. موتور 1.6 لیتری ایکس 22 اکنون قادر به تولید قدرت 125 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر است؛ جعبه دنده این‌بار CVT خواهد بود، اما این به معنای آن نیست که موتور 1.5 لیتری و جعبه دنده 4 سرعته قدیمی از دسترس خارج می‌شود.

اغلب تغییرات ایکس 22 نسل جدید، در طراحی داخلی و خارج از آن خلاصه می‌شود؛ چراغ ترمز روی اسپویلر بلندتر شده است؛جلوپنجره‌ی جدید کرومی مشابه به تیگو8 یا تیگو 4 است، تریم داخلی جدید تمام مشکی، نورپردازی کابین، کنسول مرکزی جدید و سپر عقب جدید از جمله تفاوت‌هایی است که نسبت به نسخه‌ی فعلی دیده می‌شود. یک منبع آگاه درچین می‌گوید: تیگو 2 جدید برای بازارهای محلی ایران و روسیه با نسخه‌ی جدید چینی متفاوت خواهد بود، بنابراین امکان تغییر در مشخصات فنی یا رفاهی توسط مدیران خودرو دور از انتظار نیست؛ اکنون باید منتظر خبرهای رسمی توسط مدیران خودرو برای عرضه MVM X22 جدید باشیم.