نماد آخرین خبر

جذاب ترین اتومبیل ورزشی دنیا را بیشتر بشناسید

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
باشگاه خبرنگاران/ Mercedes-AMG GT دومين اتومبيل ورزشي است که عناصر بي شماري در اين خودرو براي برنده شدن در يک مسابقه به کار برده شده است. Mercedes-AMG GT يک تورنمنت (ماشين مسابقه) بزرگ است که توسط بدنه‌هاي کوپه و واترستر توسط سازنده خودرو آلماني Mercedes-AMG توليد مي‌شود. اين اتومبيل در ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفي شد و در اکتبر سال ۲۰۱۴ در نمايشگاه اتومبيل پاريس رسماً در معرض ديد عموم قرار گرفت. بعد از SLS AMG، اين دومين اتومبيل ورزشي است که توسط مرسدس-AMG کاملاً داخلي ساخته شده است. مرسدس-AMG GT در مارس سال ۲۰۱۵ در دو نوع (GT و GT S) به فروش رفت، در حالي که يک نوع مسابقه اتومبيل GT۳ در سال ۲۰۱۵ معرفي شد. کليه انواع اين خودرو در کارخانه مرسدس بنز در سندفينگن، آلمان مونتاژ مي‌شود. با حداکثر سرعت ۳۱۰ کيلومتر در ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کيلومتر در ساعت در ۳.۸ ثانيه، مرسدس-AMG GT S تقريباً همه را پشت سر مي‌گذارد. سيستم تعليق AMG RIDE CONTROL در سه مرحله (از حالت تنگ تا راحت) قابل تنظيم است. ساير نکات برجسته اين خودرو عبارتند از ديفرانسيل آستر عقب AMG الکترونيکي محدود و برنامه رانندگي اضافي "RACE" براي طراحي مسابقه اتومبيل راني سيستم‌هاي خودرو. طراحي جلوي مرسدس-AMG GT: عناصر بي شماري در اين خودرو براي برنده شدن در يک مسابقه به کار برده شده است. درپوش بسيار طولاني در اين خودرو جهت را به خوبي تعيين مي‌کند. رادياتور مخصوص AMG براي مسابقات ورزشي طراحي شده است. طراحي جديد چراغ‌هاي جلوي LED با کارايي بالا باعث مي‌شود جلوي مرسدس-AMG GT جلوه بيشتري نسبت به قبل از جبهه داشته باشد. کابين خلبان از فناوري بالايي برخوردار بوده که با ابزار‌هاي کاملاً ديجيتالي و صفحه نمايش ۱۰.۲ اينچي پوشيده شده است. در مرکز کنسول جديدي با کليد‌هاي صفحه نمايش خلاقانه قرار دارد. با وجود فرمان AMG Performance با دکمه‌هاي فرمان AMG، خودرو تحت کنترل بهينه است. صندلي‌هاي AMG Performance در مرسدس-AMG GT S باعث مي شود که راننده اين امکان را داشته باشد تا بتواند خود کنترل روي نشستن داشته باشد. شکل صندلي به شدت محکم با پايه‌هاي يکپارچه و نشان AMG ترکيبي از پشتيباني جانبي ايده آل در هنگام رانندگي اسپرت با ظاهري پويا است. GT از يک طرح موتور مياني جلو و چرخ عقب استفاده مي‌کند که موتور در داخل صندوق چرخ خودرو قرار دارد. شاسي و بدنه قاب از آلياژ‌هاي آلومينيوم، درب صندوق عقب از فلز و هود از منيزيم ساخته شده است. سيستم تعليق يک واحد ميلگرد مضاعف در جلو و عقب است که داراي جعبه‌هاي ميلگرد آلومينيومي و حامل‌هاي توپي است.
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره