رندر هایی از مدل ۲۰۲۱ هیوندای النترا N Line منتشر شد
گجت نيوز/ مدل ۲۰۲۱ هيونداي النترا N Line در رندرهايي جديد ديده شد. Hyundai Elentra N Line 2021 نسخه اسپورت النترا معمولي خواهد بود. هيونداي خودرو جديد النترا خود را در ماه مارس رونمايي کرد و متعهد شد که امسال از مدل ۲۰۲۱ هيونداي النترا N Line نيز رونمايي کند. اين شرکت در ماه آوريل عکسي را منتشر کرد که نسخهي پيش توليدي اين اتومبيل را به نمايش ميگذاشت. روز گذشته عکسي رسمي توسط اين خودروساز کرهاي منتشر شد که ميتواند طراحي اين اتومبيل را در رندرهايي جديد به نمايش بگذارد. اين پاسخي به فولکس واگن Jetta GLI و هوندا Civic Si خواهد بود. تغييرات بصري زيادي ديده ميشود که ميتواند طراحي N Line را نسبت به مدل معمولي سدان کامپکت شرکت هيونداي متمايز کند. اين تغييرات با جلوپنجره مشبک آبشاري در جلو آغاز ميشود که ظاهر تهاجميتري را به خود گرفته است. سپر جلوي خودرو بازطراحي شده است و اکنون داراي يک ورودي با ۳ پيرايه شبيه به يک بومرنگ است که وروديهاي هواي بهتري را در خود جاي داده است. نگاهي دقيقتر به نماي جانبي، چرخهايي با رينگهاي جديد ۱۸ اينچي آلومينيومي با رنگ دو تُن را به نمايش ميگذارد که ارتفاع کوتاهتر آن خبر از سيستم تعليق مستحکم آن ميدهد. خطوط روي دربها برجستهتر شدهاند و به نظر ميرسد آينههاي جانبي نيز رنگ تيرهتري نسبت به بدنه دارند. در پشت بدنه، بزرگترين تغيير ايجاد شده، اگزوز دوگانه است که اکنون درون بامپرهايي که از يک ديفيوزر ميزباني ميکند، قرار دارد. يک اسپويلر با دريچهي ظريف نيز نشان ميدهد اين نسخه با النترا ساده متفاوت است. هيونداي ميتواند از يک پيشرانه بنزيني ۱.۶ ليتري وام گرفته از Elentra GT N Line در اين نسخه استفاده کند. اين پيشرانه در مدل ۵ درب هاچ بک قادر به توليد توان ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ نيوتنمتر است. ما ميدانيم که يک گيربکس اتوماتيک نيز وظيفهي انتقال اين نيرو به چرخهاي اتومبيل را بر عهده دارد و اميدواريم، آن همان گيربکس اتوماتيک ۶ سرعتهاي باشد که براي مدل GT در نظر گرفته شده است. انتظار ميرود طي هفتهها و ماههاي آينده شاهد رونمايي از نسخه نهايي شدهي النترا جديد باشيم. همچنين با توجه به قيمت ۲۶ هزار دلاري فولکس واگن Jetta GLI و ۲۵ هزاز دلاري هوندا Civic Si سدان، بعيد به نظر ميرسد قيمت اين مدل رقيب فراتر از ۲۷ هزار دلار باشد.