آغاز دور جدید اقدامات مقابله ای ایساکو با کرونا
پرشين خودرو/ شرکت خدمات پس از فروش ايرانخودرو از تلاش مضاعف اين مجموعه در راستاي مقابله با انتشار بيماري کوويد ۱۹ در شرايط بحراني اخير خبر داد. مدير عامل ايساکو در اينباره گفت: اين شرکت به عنوان خط مقدم ارائه خدمات پس از فروش به مشتريان گروه صنعتي ايرانخودرو، به منظور کاهش مخاطرات ناشي از ويروس کرونا، همچنان بر استفاده از خدمات غيرحضوري و عدم تجمع در نمايندگيها تاکيد دارد. مهدي مونسان به دارندگان محصولات ايرانخودرو توصيه کرد: پيش از مراجعه به نمايندگيهاي اين شرکت، با کسب اطلاع از مرکز پاسخگويي ايران خودرو به شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ و يا مراجعه به اپليکيشن ايساکو از خدماتي که به صورت غيرحضوري توسط امدادخودرو ايران، در محل قابل انجام است مطلع شوند و براي حفظ سلامتي خود و پيشگيري از ابتلا به ويروس کرونا، با ماندن در منزل از اين امکانات بهرهمند شوند. وي افزود: در صورتي که مشکل خودرو، با دريافت خدمات غير حضوري در محل قابل حل نبود، مشتريان ميتوانند با رعايت کامل موازين بهداشتي، به نمايندگيها مراجعه کنند.