برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

موتورسیکلت ماجراجویی CB400X هوندا رونمایی شد

منبع
چرخان
بروزرسانی

چرخان/ هوندا اکنون و در ميانه‌هاي سال 2020 ميلادي، موتورسيکلت سطح پايه خود بانام ادونچر تورر (Adventurer tourer) يا همان CB400X را به‌روزرساني کرده است. اين موتورسيکلت که در خود کشور ژاپن رونمايي شده است، قرار است موفقيت خود را به‌عنوان يک محصول سطح پايه به نمايش گذاشته و با رقيبان هم‌وطن و غير ژاپني خود به رقابت بپردازد.

هوندا در اين نسخه تازه‌وارد از CB400X، تعدادي به‌روزرساني جديد و قابل‌توجه را نيز براي هرچه مدرن‌تر شدن آن، قرار داده است. براي مثال، درست مخالف نسخه‌هاي پيشين، اين موتورسيکلت با قسمت‌هاي هرچند کوچک قرمزرنگ از اجزاي بدنه با ديگر رنگ‌هاي آن ترکيب‌شده است که مي‌تواند شوق اين وسيله نقليه دوچرخ را براي هرچه جذاب‌تر شدن ظاهرش، به نمايش بگذارد؛ اما در کل، بيشتر بخش‌هاي اين موتور بارنگ مشکي ظاهرشده‌اند تا هم جذابيت بيشتري داشته باشد و هم مدرن‌تر به نظر برسد.

 CB400X به‌صورت استاندارد، هم داراي چراغ‌هاي عقب و هم چراغ‌هاي جلويي LED است. در اين مدل تازه‌وارد، هنوز هم شيشه جلويي قابل تنظيم، اجزاي خاص سيستم تعليق و يک پنل کاملا ديجيتال البته به‌روزرساني شده، درست مانند نسخه‌هاي پيشين، به چشم مي‌خورند. ترمز اي بي اس دوکاناله، خروجي اگزوز دوگانه و اهرم‌هايي 5 حالته براي تنظيم هرچه راحت‌تر نشستن راننده، از جمله مواردي هستند که مي‌توانيم براي اين تازه‌وارد ژاپني نام ببريم.

اگرچه اين گونه از موتورها براي مسرهاي آفرود طراحي نشده اند و با موتورهاي به اصطلاح شاسي، تفاوت دارند اما کلاس ادونچر مي‌تواند براي مسيرهاي خاکي ملايم و کم خطر نيز مناسب باشد.

 قلب تپنده CB400X نيز يک انجين 399 سي‌سي دوقلو موازي است که از فن‌آوري تزريق سوخت موسوم به PGM-Fi هوندا بهره برده و توانايي توليد 45 اسب بخار قدرت و 38 نيوتون متر گشتاور را در دور 7,500 آر پي ام دارد. اين قدرت و گشتاور توليدي، از طريق يک جعبه‌دنده 6 سرعته باقابليت‌هاي ملايم آفرودي، به زير دست هاي راننده منتقل مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره