برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نامه‌نگاری قطعه‌سازان با خودروسازان

منبع
فارس
بروزرسانی
نامه‌نگاری قطعه‌سازان با خودروسازان

فارس/انجمن قطعه‌سازان در نامه‌اي به خودروسازان، هماهنگي ايران خودرو و سايپا را درمورد زمان تعطيلات تابستاني خواستار شد و اعلام کرد که اعمال تاريخ‌هاي متفاوت براي تعطيلات تابستاني توسط خودروسازان موجب بي نظمي در توليد قطعه مي‌شود.

در نامه مازيار بيگلو دبير انجمن قطعه سازان به مديران عامل ايران خودرو و سايپا آمده است: پيرو اخبار واصله در مورد تعيين تاريخ تعطيلات تابستاني در شرکت‌هاي ايران خودرو (23 مرداد لغايت 1 شهريورماه) و سايپا (9 مرداد لغايت 18 مردادماه)، به اطلاع مي رساند که اعمال تاريخ هاي متفاوت براي تعطيلات تابستاني توسط خودروسازان موجب سردرگمي و بي نظمي در توليد قطعه سازان خواهد شد و در عمل، فرصت تامين مواد اوليه کسري و همچنين تعميرات پيشگيرانه قطعه سازان را از بين خواهد برد.

در اين نامه ضمن تاکيد بر لزوم ايجاد هماهنگي بيشتر بين قطعه سازان و خودروسازان، آمده است: زنجيره تامين مشترک شرکت‌هاي سايپا و ايران خودرو نياز به تعيين تاريخ واحد جهت تعطيلات دارند تا اقدامات ضروري تامين کسري مواد و تعميرات اساسي تجهيزات توليدي را انجام دهند.

در نامه انجمن قطعه سازان با اشاره به نقش مهم تعطيلي همزمان صنعت خودرو و قطعه در کاهش نرخ شيوع ويروس کرونا، از خودروسازان خواسته شده تا تعطيلات تابستاني در تاريخ واحد صورت گيرد و قطعه سازان نيز امکان استفاده از اين تعطيلات را داشته باشند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar