برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هنگچی؛ برند متفاوت چینی و معرفی 6 محصول جدید

منبع
عصر ايران
بروزرسانی

عصر ايران/ اورگرند از مدتي قبل خبر حضور خود در صنعت خودرو را مطرح کرده بود که با معرفي رسمي طرح هاي مربوط به 6 محصول در سوم اگوست به ليست خودروسازان چيني اضافه شد. 
اورگرند نام يک هلدينگ چيني است که در سال 1996 تاسيس شده و تا کنون بيشتر در حوزه املاک و مستغلات فعاليت داشته است. دفتر مرکزي اين مجموعه در شنزن قرار دارد.

اورگرند از مدتي قبل خبر حضور خود در صنعت خودرو را مطرح کرده بود که با معرفي رسمي طرح هاي مربوط به 6 محصول در سوم اگوست به ليست خودروسازان چيني اضافه شد.
هرچند هنوز اطلاعات و تصاوير مربوط به اين 6 مدل محدود است اما اورگرند آنها را به شرح زير معرفي کرده است:

هنگچي 1
اين محصول يک سدان متوسط است که در تم دو رنگ مشکي و برنز معرفي شده است. چراغ هاي اصلي جلو بسيار باريک و کم عرض هستند و در قسمت گريل(جلوپنجره) نيز بافت نقطه هاي ماتريکسي را مشاهده مي کنيم. براي اين خودرو از رينگ هاي 22 اينچي استاندارد استفاده شده و سقف در آخرين ستون به سبک فست بک امتداد مي يابد.

آينه هاي جانبي الکترونيکي، دستگيره هوشمند درب ها و امکانات فناورانه کابين از ديگر ويژگي هاي اين محصول است.
فاصله محورها در هنگچي 1 برابر با 3150 ميليمتر است.

هنگچي 2
شباهت هاي زيادي به محصول شماره 1 دارد اما از منظر ابعاد کوچکتر است. در اين محصول نيز از رينگ هاي 22 اينچي استفاده شده است. آينه هاي الکترونيکي نيز جز ويژگي هاي آن است. هنگچي 2 با رنگ سبز چشم گربه اي معرفي مي شود.

هنگچي 3
اين محصول يک شاسي بلند متوسط که طراحي خاص خود را در مقايسه با محصولات 1 و 2 دارد. چراغ هاي اصلي گرافيک داخلي متشکل از هالوژن و ال ايي ديي دارند. گريل تا حدود زيادي ما را به ياد محصولات استون مارتين مي اندازد. اينجا خبري از آينه هاي الکترونيکي نيست. رينگ ها در اندازه 22 اينچي انتخاب شده اند.

هنگچي 4
اين محصول به عنوان يک ام پي وي تمام الکتريکي 7 سرنشين معرفي شده است. بخش دماغه طراحي به سبک فيلم هاي علمي تخيلي دارد و کاملا آينده نگر به نظر مي رسد. ستون هاي اتاق طراحي مخفي دارند و در نماي جانبي جلب نظر نمي کنند تا اين محصول ظاهري يکپارچه را به نمايش بگذارد.

هنگچي 5
در کلاس کامپکت اس يو وي معرفي شده و طراحي بخش دماغه به محصولات 1 و 2 نزديک است. آينه هاي الکترونيکي جانبي و رينگ هاي 21 اينچي از ديگر ويژگي هاي آن است.

هنگچي 6
کراس اوور جمع و جور تمام الکتريکي است که از طراحي گريل بسته و چراغ هاي باريک در بخش دماغه استفاده مي کند. آينه هاي اين محصول هم الکترونيکي هستند. در ستون آخر طراحي اين کراس اوور به سبک ب ام و سري اکس و پورشه انجام شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره