برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کرونا عرضه محصول جدید فراری را به تاخیر انداخت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کرونا عرضه محصول جدید فراری را به تاخیر انداخت

ايسنا/ سريع ترين و قدرتمندترين محصول خودروسازي فراري در ماه ژوييه توليد نخواهد شد.
همه گيري کرونا در جهان بر روي خط توليد بيشتر خودروسازان مطرح جهاني تاثير منفي گذاشته و فراري نيز اعلام کرده است عرضه جديدترين محصول اين شرکت به نام اس اف ۹۰ استراديل به دليل مشکلات ايجادشده به تعويق خواهد افتاد. 

اين محصول يکي از نخستين سري خودروهاي توليد شده هيبريدي توسط فراري خواهد بود و اخلال در زنجيره توليد باعث خواهد شد خريداران اين خودرو مجبور شوند دست کم تا پايان سال براي دريافت خودروي خود صبر کنند. خودروي استراديل با توجه به آن که بيش از ۲۰۰۰ قطعه آن در خارج از کارخانه فراري تامين مي شود بيش از ساير محصولات اين شرکت تحت تاثير قرار گرفته است.

لوييس کاميلري- مديرعامل فراري در تماس با شماري از سرمايه گذاران اين پروژه به آن ها اطلاع داده است که تاخير در توليد و عرضه اين محصول اجتناب ناپذير است: ما تقريبا مطمين بوديم که اين محصول در سه ماهه چهارم به دست مشتريان برسد اما ناچار به تغيير در زمان بندي خود شده ايم. 


در ماه مارس فراري توليد کليه خودروها در کارخانه هاي مودنا و مارانلو را متوقف کرد که در نتيجه اين اقدام، توليدات اين خودروسازي در سه ماهه دوم سال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۴۸ درصد ريزش کرد. ميزان درآمدهاي اين شرکت نيز طي همين بازه زماني با کاهشي محسوس نسبت به سال قبل به ۵۱۶ ميليون پوند رسيد که ۴۲ درصد کاهش نشان مي دهد. 

فراري استراديل مي سال قبل رونمايي شد و سريع ترين و قدرتمندترين خودرويي است که تاکنون توسط اين خودروساز توليد شده است. باتري هاي ليتيومي اين خودرو آن را قادر خواهند ساخت تا ۱۶ مايل مسافت را با سرعت ۸۴ مايل بر ساعت طي کند.

اين خودرو داراي سه پيشرانه است که دو تاي آن ها در جلو و يکي نيز در عقب قرار دارد تا به بهترين نحو ممکن، نيرو را بين چهار چرخ خودرو توزيع کنند. خودرو قادر است تا در ۲.۵ ثانيه به سرعت ۱۰۰ کيلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نيز چيزي در حدود ۳۷۰ کيلومتر بر ساعت خواهد بود.

استراديل همچنين يکي از گران ترين محصولات فراري نيز خواهد بود و خريداران آن بايد مبلغي حدود ۴۰۰ هزار پوند براي آن هزينه کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar