برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
خودرو

چگونه از کولر خودرو طی دوران شیوع کرونا استفاده کنیم؟

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی
چگونه از کولر خودرو طی دوران شیوع کرونا استفاده کنیم؟

خودرو بانک/ شيوع ويروس کرونا مشکلات زيادي براي مردم و همچنين مشاغل کوچک و بزرگ به همراه داشته و سبک زندگي مردم در سراسر جهان را با تغييراتي همراه کرده است. براي در امان ماندن از اين ويروس منحوس، بهترين توصيه ماندن در خانه است و اگر مجبور به ترک خانه براي انجام کار و يا تهيه مايحتاج خود هستيد، لازم است که نکات بهداشتي را رعايت کرده تا احتمال ابتلا به اين ويروس کاهش پيدا کند. يکي از اين نکات بهداشتي که شايد کمتر توجهي به آن شود، موضوع تهويه مناسب خودروي شخصي است که حتما بايد مورد توجه مالکان خودروها قرار گيرد.

راهکار استفاده از کولر در دوران شيوع کرونا
در اين خصوص توصيه مي شود که در خودرو بدون شيشه باز شونده، کولر و سيستم تهويه بايد مرتب مورد بررسي قرار گيرد تا به صورت مناسبي کار کنند و با توجه به گرم شدن هوا، سرنشينان راحت تر از ماسک استفاده کنند و تهويه کافي فراهم شود. در خودروهايي که سيستم تهويه اتاق آنان فاقد فيلتر است، توصيه مي شود که از روش چرخشي (گردش هواي داخل کابين) استفاده نشده و اجازه دهند تا هواي خارج اتومبيل به داخل کابين وارد شود.

از هواي آزاد بهره ببريد

تهويه کافي بايد در خودرو فراهم شود و در صورت تحمل سرنشينان جهت تهويه، بجاي کولر از پايين کشيدن مقداري از شيشه‌ هاي خودرو استفاده کنيد. در زمان استفاده از کولر مي‌ توان به ميزان اندکي شيشه اتومبيل را پايين کشيد و يا براي فاصله زماني مشخصي شيشه خودرو پايين کشيده شود تا هواي داخل اتاق به جريان بيافتد. علاوه بر اين، در صورت استفاده از کولر بهتر است دريچه‌ هاي کولر به گونه اي تنظيم شود که باد مستقيم به طرف افراد پرتاب نشود و تنها اتاق را خنک نگه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar