برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چانگان و معرفی کراس اوور جدیدو ارزان برپایه CS35

منبع
عصر ايران
بروزرسانی

عصر ايران/ در کابين نيز همان الگوي مدل قبلي را مشاهده مي کنيم، فقط دکمه هاي فيزيکي کنسول مقداري بزرگ تر شده اند. فرمان جديد، نمايشگر سيستم سرگرمي جديد، رادار عقب و سانروف برقي از ويژگي هاي اين محصول است. 

سي اس35 يکي  از کراس اوورهاي کمپاني چيني چانگان است که بواسطه حضور در بازار ايران کاملا مورد شناسايي مخاطبان بازار خودروي کشورمان قرار دارد. اين محصول اولين بار در سال 2012 روي خط توليد قرار گرفت و در کشور چين با نام اوشان 5 نيز عرضه شده است.

به تازگي تصاويري از کراس اوور جديد چانگان با نام اوشان سي او اس5 منتشر شده که از همان ابتدا ويژگي هاي کاملا مشترک خود را با سي اس35 به نمايش مي گذارد. از اين رو مي توانيم سي او اس5 را فيس ليفت جديد همان CS35 در نظر داشته باشيم.

تغيير شکل دماغه در مقايسه با محصول موجود در بازار ايران
اين کراس اوور کوچک برچسب قيمت 7766 تا 9496 دلاري خواهد داشت و تغييرات آن فقط شامل قسمت دماغه مي شود. گريل(جلوپنجره) جديد که باريک و خطي شده و چراغ هاي اصلي گرافيک و الگوي جديدي را ارائه مي دهند.

از منظر ابعاد؛ فيس ليفت جديد سي اس35 برابر با 4180 ميليمتر در طول، 1810 ميليمتر در عرض و 1670 ميليمتر در ارتفاع توسعه يافته است. فاصله بين محورهاي آن نيز برابر با 2560 ميليمتر است.

کابين؛ همان مدل اما فناورانه تر!
در کابين نيز همان وضعيت مدل قبلي را مشاهده مي کنيم که فقط دکمه هاي فيزيکي کنسول مقداري بزرگ تر شده اند. فرمان جديد، نمايشگر سيستم سرگرمي جديد، رادار عقب و سانروف برقي از ويژگي هاي اين محصول است.

پيشرانه
در بخش پيشرانه از نمونه 1.6 ليتري 128 اسب بخاري با گشتاور 161 نيوتن متر استفاده شده است. اين مجموعه با يک جعبه دنده 5 سرعته دستي يا سي وي تي در حالت آپشن هماهنگ مي شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره