برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

لوکس‌ترین خودروی دنیا چگونه ساخته می‌شود؟

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ رولز رويس خودرويي خاص و لوکس است و فقط افرادي که به اين برند علاقه دارند آن را خريداري مي‌کنند.
رولز رويس از سال ۱۹۹۸ زير نظر بي‌ام‌و در انگلستان شروع به کار کرد و از مهم‌ترين مدل‌هاي شناخته شده آن در جهان فانتوم، گوست، داون و ريس هستند که مشتريان خاص خود را دارند.  يکي از رکورد‌هاي فروش در ۱۰ سال گذشته براي اين کارخانه خودروسازي لوکس هست.

مدل Wraith ۲۰۱۹ با پيشرانه ۱۲ سيلندر بسيار توانمند ساخته شده و سريعترين Rolls-Royce در تاريخ برچسب خورده است. جديدترين Wraith با سيستم تعليق دقيق و پيشرانه چرخ عقب همراه است. در کنار هم، اين ويژگي‌ها قدرت و کنترل نهايي خود را به شما مي‌دهند، حتي وقتي در بالاترين سرعت‌ها شديدترين چرخش‌ها را مي‌گيريد. اين ويژگي‌ها همچنين باعث کاهش غلتک بدن شده و بازخورد پاسخگو Wraith را نشان مي‌دهد.

اگر به دنبال يک وسيله نقليه عملکردي هستيد، مطمئناً مدل Rolls-Royce Wraith ۲۰۱۹ کارايي لازم را دارد. اين کوپه چهار سرنشين چشمگير و برجسته داراي يک موتور توربو دوقلوي است که قدرت ۵۹۰ LB-FT گشتاور را در ۱.۵۰۰ دور در دقيقه توليد مي‌کند،  اين ويژگي کمک مي‌کند تا تنها در ۴.۴ ثانيه به ۶۰ مگاهرتز برسد.


موتور Rolls-Royce با قدرت ۶۲۴ اسب بخار، در کلاس خاص خود قرار دارد. به حداکثر سرعت ۱۵۵ مگاهرتز مي‌رسد و داراي يک گيربکس است که يک اتوماتيک هشت سرعته است. Wraith همچنين داراي طراحي موتور عقب است. 

رولز رويس در برخي از نمونه هاي توليدي خود از نسخه‌هاي طلا و کريستال براي نسخه‌هاي ويژه استفاده مي‌کند. حتي چرمي که رولز رويس از آن استفاده مي‌کند بيشتر از گاو‌ها جمع مي‌شود، زيرا گاو‌ها هنگام بارداري مي‌توانند علائم کششي بدست آورند. داشتن فضاي داخلي مونتاژ قطعاً رولز رويس را خاص مي‌کند.

اين خودرو فقط به کساني که مايل به خريد آن هستند، فروخته نمي‌شود. روندي براي خريد اين خودرو خاص وجود دارد.  اين شرکت بررسي کامل مشخصات فردي را که علاقه به داشتن رولز رويس دارد، انجام مي‌دهد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره