logo

چشم! قیمت خودرو را هم ما مردم اصلاح می‌کنیم

منبع
کيهان
بروزرسانی
چشم! قیمت خودرو را هم ما مردم اصلاح می‌کنیم

کيهان/ «رئيس‌جمهور گفته است که بايد نحوه خريد و فروش خودرو اصلاح شود. چشم، آقاي رئيس‌جمهور! ما مردم همين امروز دستور مي‌دهيم تا سيستم دچار تحول شود و دست واسطه‌ها از بازار قطع شود».
سايت عصر ايران از سايت‌هاي حامي دولت، ضمن انتشار مطلب فوق نوشت: کاش زودتر گفته بوديد تا ما شاهد اين بلبشو در بازار نبوديم! نمي‌دانم چرا مسئولان با ما مردم اين همه تعارف دارند. واقعا هر مشکلي هست بگوييد تا ما با جان و دل آن را حل کنيم. به دور از مطايبه، آقاي رئيس‌جمهور شما بايد در سخنراني‌هاي خود از فعل گذشته استفاده کنيد. به طور مثال بايد بفرماييد، نحوه خريد و فروش خودرو اصلاح شد، نه اينکه بگوييد اصلاح  شود. چه کسي بايد اين اصلاح را انجام دهد؟ خود شما و وزارت صمت ‌تان. تازه وزارت‌خانه‌اي که وزير ندارد و سرپرست نمي‌تواند براي آن تصميمات کلان بگيرد.

نويسنده ادامه مي‌دهد: اين روزها مردم فقط منتظر خبرهايي از باز شدن گره‌هاي زندگي‌شان هستند. مي‌خواهند شما را ببينند وقتي مي‌گوييد که قيمت دلار ثابت شد يا ديگر شاهد گران شدن قيمت خودرو نخواهيم بود. ديگر زمان وعده دادن گذشته است. هنوز وعده‌هاي 96 مثل ناقوس در گوش‌مان زنگ مي‌زند. هنوز مردم منتظر گشايش اقتصادي هستند. گشايشي که البته گويا منتفي شد و معلوم نيست چرا رئيس‌جمهور وعده کاري را داد که هنوز نهايي نشده بود.

به خدا که شما مسئول هستيد نه ما مردم. شما بايد کارها را انجام دهيد. مردم، مديران را براي چه انتخاب مي‌کنند؟ براي اينکه مشکلات را حل کنند و کشور را در مسير توسعه قرار بدهند. مثلا وقتي هواي شهري آلوده است، مسئولين بايد فکري به حال آن کنند. وقتي گراني از در و ديوار بالا مي‌رود بايد فکري به حال آن کنند. وقتي بيکاري تبديل به مهم‌ترين دغدغه خانواده‌ها شده است، فکري به حال آن کنند. اما گويا برخي مديران انتخاب مي‌شوند که حرف بزنند و مثل مردم غُربزنند. از ناکارآمدي‌‎ها بنالند و مشکلات را به گردن ديگري بيندازند. ما از مسئولين نمي‌خواهيم از مشکلات بگويند. ما مي‌خواهيم آنها گرفتاري‌هاي مردم را حل کنند. اگر قرار به حرف زدن بود ما بهتر از آنها حرف و غُر مي‌زنيم. ما دچار مديراني شده‌ايم که جاي مردم را گرفته‌اند.


يادآور مي‌شود اين هفتمين يا هشتمين بار است که رئيس‌جمهور دستور اصلاح و مهار قيمت در بازار خودرو و مسکن را مي‌دهد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره