برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آلفارومئو ۴C چه امکاناتی دارد؟

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آلفارومئو  ۴C  چه امکاناتی دارد؟

باشگاه خبرنگاران/ خودرو آلفارومئو ۴C عنکبوتي ۲۰۲۰ از سرعت بسيار بالايي برخوردار است که رانندگي با آن مي تواند هيجان انگيز باشد.

وقتي پشت فرمان آلفارومئو ۴C عنکبوتي ۲۰۲۰ هستيد، هر رفت و آمدي مي‌تواند يک روز هيجان انگيز برايتان باشد.

 خودرو آلفارومئو ۴C عنکبوتي ۲۰۲۰ فضاي بار تقريباً ندارد و مي‌توانيد ويژگي‌هاي سرگرمي و فناوري کمک راننده را فراموش کنيد. ۴C يک ماشين اسپرت متمرکز با قلب اصيل ايتاليايي است.

مهندسان ساخت آلفارومئو ۴C با حداقل تغييرات در اين خودرو  براي سال ۲۰۲۰ فعاليت  مي کنند چراکه  توليد ۴C کوپه متوقف شده است. يک مدل جديد ۴C Spider Italia هم اکنون در دسترس است و داراي تريم‌هاي براق مشکي در سپر‌هاي جلو و عقب، گرافيک خارجي ۴C Spider Italia، رنگ Misano Blue Metallic، يک قطعه تزئيني داشبورد آلومينيوم با آرم ۴C Spider Italia و يک شماره پلاک در صفحه و در نهايت کنسول مرکزي که نشان دهنده خاص بودن آن است.

اگر مي‌خواهيد با ۴C  به طور منظم يا روزانه رانندگي کنيد، پيشنهاد مي‌کنيم سيستم صوتي Alpine موجود را با ساب ووفر و فيلم محافظ ارتقا دهيد تا قسمت جلويي آن در برابر تراشه‌هاي سنگ محافظت شود.

///

موتور، انتقال قدرت و عملکرد

اين خودرو با قدرت ۲۳۷ اسب بخار توربو چهار و وزن حدود ۲۵۰۰ پوند، قدرت و وزن زيپ آن با فرمان زيپ مطابقت دارد که  متأسفانه فقط يک اتوماتيک شش سرعته در دسترس است. ۴C عملاً چالش‌هاي جاده‌اي را پيش بيني مي‌کند و سيستم تعليق آن کاملاً براي تراشيدن يک جاده پيچ خورده عقب تنظيم شده است.

///

براي يک اتومبيل اسپرت با اين سطح از پتانسيل عملکرد، ۴C همچنين مصرف سوخت مناسب را فراهم مي‌کند. EPA تخمين مي‌زند که ۴C Spider ۲۴ مايل در هر کيلوگرم شهري، ۳۴ مايل بر ساعت بزرگراه و ۲۸ مايل در هر ثانيه به صورت مشترک ارائه مي‌دهد. 

 به محض اينکه در صندلي راننده مستقر شويد، به نظر مي‌رسد کابين صميمي با تمام کنترل‌ها در دسترس شما است. براي خريد مواد غذايي در ۴C نيز برنامه ريزي نکنيد، زيرا فضاي بار موجود به سختي براي بسته پشتي کافي است.

///

 ۴C مجهز به سيستم صوتي قوي است که مي‌خواهيم سيستم صوتي ارتقا يافته Alpine را پيشنهاد دهيم. اداره ملي ايمني ترافيک بزرگراه‌ها (NHTSA) و موسسه بيمه ايمني بزرگراه‌ها  ۴C را آزمايش نکرده اند و احتمالاً اين کار را نمي‌کنند. به ندرت اتفاق مي‌افتد که اتومبيل‌هاي کم حجم اسپرت تحت چنين آزمايشاتي قرار بگيرند. بسياري از ويژگي‌هاي کمک راننده را نمي‌يابيد - سنسور‌هاي پارک عقب و دوربين پشتيبان تنها ويژگي‌هاي اين ليست هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره