برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
خودرو

تخفیف‌های بالا در بازار خودرو

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
تخفیف‌های بالا در بازار خودرو

خبرآنلاين/ در حالي که صبح امروز، بازار خودرو با وضعيتي نامتعارف و نوسان شديد قيمت روبرو بود، عصر امروز معامله‌گران از کاهش قيمت‌ها در بازار خبر دادند.
بازار خودرو اين روزها در وضعيتي نامتعارف قرار دارد. هر چند انتشار اخباري در خصوص افزايش قيمت کارخانه‌اي خودرو بازار را تحت تاثير قرار داده بود اما معامله‌گران ميگويند با توجه به افزايش احتمال ريزش قيمت دلار در بازار، بازار خودرو بي‌ترديد در آينده با شکست قيمت روبرو مي‌شود.

 بر اين اساس عصر امروز هر چند معامله‌گران قيمت‌ها در فايل‌هاي اعلامي کاهش دادند اما همچنان خريدار چنداني در بازار نبود. پرايد، که زماني سنگ محک بازار خودرو تلقي مي‌شد عصر امروز به قيمت ۱۳۶ ميليون تومان در آگهي‌ها قيمت خورد در حالي که صبح معامله‌گران تلاش مي‌کردند قيمت را در محدوده بالاتر از ۱۴۰ ميليون تومان اعلام کنند. 

پرايد ۱۳۱و ۱۳۲ نيز در محدوده ۱۱۶ تا ۱۱۸ ميليون تومان قيمت خوردند. بر اساس اين گزارش ساينا نيز تا ۱۵۲ ميليون تومان کاهش يافت و تيبا و تيبا ۲ به نرخ ۱۴۵ تا ۱۵۵ قيمت خوردند اما معامله‌گران از تخفيف‌هاي بالا در بازار خبر مي‌دهند و مي‌گويند مشتريان واقعي مي‌توانند با قيمت‌هايي به مراتب پايين تر از اين رقم خودروي مورد نياز خود را خريداري کنند.


 بررسي‌ها نشان مي‌دهد در آگهي‌هاي اعلامي،تخفيف‌ها براي خودروهايي با قيمت بالاتر از ۴۰۰ ميليون تومان بسيار بالاتر است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره