logo

مقایسه سرعت خودروهای پورشه، فراری و لامبورگینی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ مت واتسون يکي از افرادي است که به طور دقيق در حوزه اتومبيل فعاليت دارد و تقريبا تمامي اتومبيل‌هاي بزرگ دنيا را يک بار رانده است. به تازگي ويدئويي از اين فرد در فضاي مجازي منتشر شده که وي به همراه تيم خود سه اتومبيل پوشه ۹۱۱ توربو s، فراري ۴۸۸ پستا و لامبورگيني هوراکان را با يکديگر مقايسه مي‌کند. اين مقايسه از طريق برگزاري يک مسابقه انجام شد و اتومبيل شکست ناپذير پورشه که در مسابقات رانندگي بسيار قدرتمند بوده، اين بار در مقابل سر سخت‌ترين رقباي خود قرار گرفته است.

اتومبيل پورشه ۹۱۱ به موتور توربو مجهز است و توان توليد نيروي ۶۵۰ اسب بخار را دارد. فراري نيز تواني معادل ۷۲۰ اسب بخار را دارد، اما از آنجايي که اين خودرو از قابليت توزيع نيروي محرکه چرخ عقب استفاده مي‌کند در آغاز مسابقه نسبت به دو خودروي ديگر کمي ضعيف‌تر عمل مي‌کند.

 پورشه، فراري و لامبورگيني

پيروزي فراري بر پورشه و لامبورگيني

به دليل قدرت پورشه، اين خودرو در آغاز مسابقه پيشتاز بوده و دو خودروي فراري و لامبورگيني را پشت سر مي‌گذارد که علت آن هم استفاده از سيستم قدرتمند PDK در گيربکس اين خودرو است. صداي توليد شده از دو خودرو لامبورگيني و فراري بسيار پايين‌تر از رقيب اين دو خودرو يعني پورشه است.

خودرو فراري در مسابقه با لامبورگيني و پورشه شروع خوبي نداشت، اما به دليل استفاده از موتوري بسيار قدرتمند در اين خودرو و همچنين عملکرد فوق العاده خوب سيستم ترمز اين خودرو، باعث شد تا در نهايت دو رقيب خود را شکست دهد. ترمز‌هاي استفاده شده در اين خودرو از جنس کربن – سراميک است که باعث مي‌شود مسافت ترمز تا حد بسيار زيادي کاهش پيدا کند. گفتني است خودروي پورشه ۱۶۴۰ کيلوگرم و خودرو فراري ۱۳۸۵ کيلوگرم وزن دارند. در نهايت خودرو لامبورگيني در پايان مسابقه رتبه سوم را کسب کرد. در ادامه ويدئويي از رقابت اين سه خودرو را مشاهده کنيد:

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar